O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 5 października 2011

makijaż konkursowy dla Greatdee

Ostatnio u Greatdee (http://greatdee85.blogspot.com/) pojawił się konkurs makijażowy-jego temat to koszmar minionego lata. Postanowiłam coś zmalować w formie stepu i dodać do tego moją małą interpretację ;)
Ogólnie inspiracją była pogoda-tego lata wyjątkowo beznadziejna. I już tłumaczę co, jak i dlaczego ;)
Początek lata-ludzie cieszą się wakacjami, widzą wszystko 'przez różowe okulary' (wewnętrzny kącik, cień różowy RIBBON z paletki sleeka Oh so special)
 2. Później jednak zaczęło robić się pochmurnie (szary na środku powieki, my secret)
 3.Z biegiem czasu gromadziły się nad nami coraz większe i ciemniejsze chmury i coraz częściej padało (czarny w kąciku i załamaniu, NOIR)
 4. Czasami jednak były jakieś przebłyski słońca (w załamaniu świecący, powiedzmy niebieski, GLITZ. Mam nadzieję, że widzicie te drobinki).
 5. Jest to przedostatni krok, mówiący, że pogoda tego lata była koszmarna i zawiodła na całej linii (dolna linia wodna, GLITZ)
 6.Tuszujemy rzęsy i gotowe ;)
 Użyte kosmetyki oraz poszczególne kolory z paletki ;)


 Wszystkie zdjęcia zebrane razem:

Ostatnia sprawa to nowa przesyłka od rimmela: jak myślicie, co to jest? ;>

19 komentarzy:

  1. Całkiem ładny makijaż.
    Czyżby to była maskara Lash Acceleator, czy jakoś tak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. tusz! :-)
    też mam tę paletkę, lubię ją. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać, jak sprawuje się Accelerator z Rimmela;) A makijaż wyszedł Ci świetny, jest naturalny, w miarę prosty do wykonania, a jednocześnie robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. recenzja na pewno się pojawi, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny makijaż i podoba mi sie Twoja interpretacja :):)
    Powodzenia w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehehe fajny makijaż i świetny opis :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten makijaż :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się trochę nie podoba ten róż w kąciku, bo mam wrażenie, że oko jest podrażnione :/ Ale rozumiem zamysł i cały pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za opinie, dziewczyny ;)

    Bella-w sumie na początku myślałam nad użyciem tego jaśniejszego różu, ale potem jednak stwierdziłam, że wolę coś wyrazistego ;d Generalnie zmalowałam od razu jak mnie wena twórcza naszła ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny makijaż:) a ta owa rzecz z rimmela, może to jakaś szminka? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze.. u wszystkich widzę tę paletke sleek:) dobre to?;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. dobre, zresztą możesz przejrzeć sobie 2 wpisy o 2 paletkach ;) Co prawda opinię mam o OSS, ale AN też bardzo lubię ;d

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.