O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 20 października 2011

nowa paczka-ELF

Dzisiaj, w wyniku nawiązania współpracy, przyszła do mnie paczka z kosmetykami ELF (eyes lips face). Jestem zaskoczona, że przyszła tak szybko, bo w końcu nie była to przesyłka krajowa. Czekałam zaledwie kilka dni ;)


W paczce znajdowały się:
* ELF mineral moisturizing lip tint SPF 8 w kolorze PINK, czyli coś w rodzaju nawilżającej pomadki ochronnej z dodatkiem koloru ;)
 
Daje naprawdę delikatny, prawie niewidoczny kolor, czuję, że się polubimy ;)
 * ELF liquid eyeliner w kolorze 4203 black. Pędzelek wygląda zachęcająco, jest dość sztywny, całkiem dobrze się nim maluje. Mam nadzieję, że w końcu się nauczę obsługiwać eyelinery w płynie ;)
 * ELF duo powder eyeshadow w kolorze 4306 black licorice oraz wizytówka, która z tyłu ma lusterko-czyli całkiem fajny gadżet do torebki/portfela, a nawet kieszeni. Cienie są dobrze napigmentowane, posiadają drobinki, ładnie błyszczą w świetle lapmki. Zapowiadają się całkiem ciekawie i na dzień i na wieczór.
 Swatche:

Co ważne produkty NIE SĄ testowane na zwierzętach. Za to ELF ma ode mnie wielkiego plusa ;) Dodatkowo na każdym z opakowań jest napisane, że wspierają akcje charytatywne, więc także super.

Kosmetyki zapowiadają się całkiem fajnie, na pewno ich recenzja wkrótce się pojawi.

18 komentarzy:

  1. nic z tego nie miałam więc wszystko mnie bardzo interesuje:)! szczególnie, że lubię elfa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się przyznam że nie mam nic jeszcze z tej firmy, muszę coś zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. eyelinery w płynie uwielbiam i ten mnie bardzo interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajna ta paczuszka ;)) Ja też mam problem z eyelinerami w płynie ;) niektóre są za bardzo wodne :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy! Fajne kosmetyki :) Eyelinery w płynie dają się opanować, zawsze używałam takich, a potem miałam problem z żelowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadka bardzo fajna i naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu intensywnie przyglądam się kosmetykom ELF. Chyba niedługo pęknę i skuszę się na kilka ich produktów. Fajnie zapowiada się ta pomadka. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne produkty wybrane jakby specjalnie dla Ciebie :) Mam nadzieje,że wszystko będzie Ci dobrze służyło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobny eyeliner z eveline jak ten z elfa, i bardzo wygodny- dla mnie najlepszy. Cienie również ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paczka :). Wszystko by mi pasowało. Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za gratulacje ;)
    Ja z ELFem mówiąc szczerze też się zetknęłam 1 raz, jednak niedostępność w PL jest sporym utrudnieniem, bo pewnie wysyłka wyniesie więcej niż sam kosmetyk :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tych cieni, mają śliczne kolory :) Ogólnie lubię tę firmę, ma bardzo dobre kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko fajne :) najbardziej jestem ciekawa jak ta pomadka się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne te kosmetyki! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakupy, szminka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cienie wyglądają całkiem przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cienie prezentują się dosyć fajnie, a pędzelek jest do opanowania:) Trochę się pomęczysz, nim wyczarujesz coś eyelinerem, ale naprawdę będziesz zadowolona z siebie, gdy w końcu Ci się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy :) Fajne kosmetyki. Jestem ciekawa jak ta pomadka będzie się spisywać!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.