O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 19 października 2011

paletką AN oraz kameleonem

Dzisiaj coś na kształt makijażu, bardziej dla częściowego pokazania kolorów z paletki sleeka AN. Na początku na całej powiece miałam położony cień w kremie z balleriny essence w kolorze 02, bo tak byłam dzisiaj umalowana.
Potem, jak już wróciłam do domu i chciałam się pobawić to nałożyłam na całą powiekę kolor MOSS (2 od lewej na dole), a potem przyciemniłam zewnętrzny kącik i załamanie czarnym cieniem NOIR.
 

Postanowiłam też 2 raz pobawić się  kameleonem z catrice. I powiem Wam, że jak go tak wklepałam to tą zieleń nawet widać (w załamaniu roztarłam). Powiem tylko, że wszystkie cienie nałożyłam od tak, niedbale, bo i tak zaraz wszystko zmyłam. Chciałam tylko spróbować co mi za 2 razem wyjdzie ;)
  Jednak wystarczy lekko przejechać po powiece pędzelkiem i z zieleni robi się brąz.

 A cień wklepałam tym płaskim pędzelkiem z tego zestawy. Tak swoją drogą widziałam go jeszcze w moim mieście po 8 zł ;)

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba pierwszy makijaż i paletka sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy makijaż jest śliczny :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy jest super :).

    Tak, mam poliwęglan na przodzie i tyle telefonu, ale chciałam sobie kupić jakiś ładny pokrowiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kameleon jest śliczny :) ładnie pomalowałaś oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo staranny makijaż jak na niedbały;) Naprawdę świetnie Ci wyszedł:) Obydwie wersje przypadły mi do gustu, a cień w kremie Ballerina ma naprawdę świetny kolor. Wczoraj przetrząsnęłam pół drogerii w poszukiwaniu tej serii, ale niestety musiałabym pojechać na obrzeża miasta, bo w pobliskiej drogerii nie ma niemalże nic z limitowanek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne makijaże :) Uwielbiam takie kolory :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny ;*
    Co do niedbałości-to generalnie wyglądało to tak, że przyszłam do domu, pomyślałam, że wypróbuję, w celu wypróbowania koloru nałożyłam na powiekę MOSS, a potem dowaliłam czarny.. i tak jakoś wyszło ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. A ballerina to jest limitowanka, więc nie wiem, czy gdzieś jeszcze w ogóle można ją znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kolory w tej paletce :) Wszystkie blogerki ostatnio kuszą mnie tym kameleonem, a ja nie mam dostępu do Catrice. Ale mam zamiar wybrać się do Niemiec na weekend, więc koniecznie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny:)
    paletka śliczna....ehm kuszenie wszędzie!

    zostałaś otagowana;)
    http://shpcdream.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny makijaż :) A taką paletkę to z chęcią bym sobie kupiła :)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie:-) Ten cień kameleon z catrice chodzi za mną:-)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.