O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 25 października 2011

pixie puder rozświetlający i podkład mineralny

Pomyślałam, że trzeba w końcu zabrać się za recenzję Pixie. Od firmy dostałam mnóstwo próbek w różnych odcieniach oraz puder rozświetlający immediate beauty powder w kolorze najjaśniejszym, czyli brightened beauty. Wszystko jak widać było pięknie zapakowane ;)
Jeśli chodzi o puder to opakowanie jest bardzo ładne. Jest to zakręcany słoiczek z ładnym nadrukiem. Zakrętka z grafiką pełni również rolę lusterka. 
W środku znajduje się puszek, którym bez problemu jestem w stanie nałożyć produkt. Szczerze mówiąc puder nakładałam tylko w tej sposób. Nigdy wcześniej nie miałam takiego puszku i byłam go ciekawa ;)Kolor jest rzeczywiście dość jasny, pasuje mi. 
Jeśli chodzi plusy/minusy:
+nie zapycha
+nie wysusza
+nie powoduje powstawania niespodzianek
+całkiem ładnie wygląda na twarzy.
+/- nie daje zupełnie matowego wykończenia. Jest to coś w rodzaju wyglądu naturalnego, może nawet właśnie rozświetlonego. Ja osobiście chyba wolę płaski mat.
+całkiem dobrze się utrzymuje, chociaż wiadomo na mojej mieszanej cerze nic nie wytrzyma całego dnia w stanie nienaruszonym
+widzę, że jest wydajny. Od momentu, gdy go dostałam używam prawie codziennie dość sporą ilość i mam go jeszcze całkiem dużo.
Generalnie największym minusem z tego co widziałam na all będzie cena.
Skład:
 Jak widać próbek dostałam naprawdę sporo. Zaczęłam je swatchować i pokażę to co mam, ale w sumie nie wiem czy jest sens dalej robić zdjęcia... Jeśli chcecie to piszcie propozycję kolorów, które chcielibyście zobaczyć, zobaczę czy mam i zeswatchuję ;)

Z próbek najintensywniej używałam complexion pertector mineral foundation powder, czyli podkład mineralny. Kolory, które sobie upodobałam to breena 0 oraz ellette 0. Są dość jasne.
Plusy/minusy:
+ nie uczula
 +nie podrażnia
+nie powoduje wysypu niespodzianek
+jasne kolory
+z bazą wytrzymuje ładnych parę godzin
+przy grubszej warstwie jest w stanie dość dobrze zakryć niektóre niespodzianki
-może podkreślać wysuszoną skórę
 Miałyście już kontakt z tymi kosmetykami? Lubicie ? ;)

Dziękuję firmie pixie cosmetics oraz p.Sylwii za udostępnienie mi kosmetyków do testów oraz zapewniam, że nie wpłynęło to na moją opinię.

14 komentarzy:

  1. Ja Pixie mam podkłady w formule Cover de Luxe i puder wykończeniowy Kiss of Sun. bardzo lubię kosmetyki tej marki.. Szkoda tylko, że cena dość wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię minerały pixie, mój ulubiony podkład to cover de luxe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten puder z puszkiem wygląda zachęcająco, jest dość jasny i nie zapycha, a to rzadko któremu kosmetykowi się udaje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nic nie miałam z tej firmy. Cudownie opakowane to było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam jeszcze mozliwosci wyprobowania ich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten puder wygląda naprawdę obiecująco, Pixie ma piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie.Ale opakowanie jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może ja jestem szalona ale wymieszłama te wszystkie podkłady i szczerze.. pasuja mi ! :) Wyszedł mi bardzo fajny kolorek pasujacej do mojej cery (z tym że nie jestem taka bladziutka jak Ty). Jestem zadowolona zarówno z pudru jak i podkładu Pixie, z tym,że chyba wole matujący którego dostałam 1 próbke

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowania ich produktów sprawiają że chce je wszystkie :) Nie wiesz może jak sprawuje się pędzel flat top? :)

    :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, nie mam tego pędzla.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ich jeszcze nie miałam :) ale wydają się być fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy go nie miałam, ale wszędzie czytam same pozytywne recenzje. szkoda że jest drogi.. :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic z tej firmy, ale widzę, że są godne przetestowania :)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pędzle tej firmy, używałam podkładów, pudru matujacego ee korektorów... z nowej serii nic nie miałam, ale całkiem nieźle się zapowiada :) może sobie coś zamówię do testów...właśnie ten puder rozświetlający mnie ciekawi ;)

    i rzeczywiście - cena zabija :P ale jak to na polskim rynku ciężko z tym :/ te wszystkie opłaty ...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.