O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 30 października 2011

Uwaga!

Ogłaszam, że założyłam sobie nowego bloga, tym razem fotograficznego ;)
Tak, tak, zainspirowałam się Zieloną ;)
Na tym blogu będę dalej pisać o rzeczach kosmetycznych, natomiast na 2 będziecie mogli od czasu do czasu pooglądać sobie moje prace.
Zapraszam ;)

http://subiektywnie-w-obiektywie.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Powodzenia :) Robisz śliczne zdjęcia więc na pewno wszyscy to docenią :)
    P.S. Kiedy idziemy na sesje? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy tylko chccesz ;p
    Ale odbieraj telefon! :(

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.