O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 3 października 2011

ziaja HerbikaPlant krem bionawilżający biała herbata do cery tłustej i mieszanej

 Jeśli mam tylko trochę więcej czasu to korzystam z tego i dodaję notki ;) Produkt ziaja HerbikaPlant krem bionawilżający biała herbata do cery tłustej i mieszanej kupiłam już dość dawno temu.. Wyczaiłam go na wizażu, czytałam same super opinie, ale generalnie... nie zachwycił mnie niestety.

W każdym razie opakowanie jest bardzo fajne. Plastikowe, a więc nic się nie zbije, w pozytywnym kolorze.
 Jeśli chodzi o sam krem to.. konsystencje ma niby dobrą, pojawia się też ładny zapach. Dobrze się wchłania, jednak zastosowany pod makijaż u mnie przyspiesza świecenie się skóry, aczkolwiek podkład się na nim nie roluje. Informacje o zmatowieniu cery, które gdzieś wyczytałam można sobie między bajki włożyć.
Co do stosowania na noc: można, ale na super mega nawilżenie też nie ma co liczyć. Zdarzyło mi się, że pary razy mi coś po nim wyskoczyło rano, chociaż teoretycznie przyczyną mógł być np podkład, który zastosowałam na dzień.
Generalnie kremik dość przyjemny, tani (ok 6 zł) i jak na taką cenę spory (50 ml), ale na pewno nie moje must have, raczej nie kupię ponownie.
 
I pokażę Wam mój dzisiejszy zakup, tym razem nie kosmetyczny ;) Mianowicie są to buty na koturnie. Dla niektórych może dziwne, dla mnie po prostu inne, ciekawe. I o ile może niekoniecznie super prezentują się jak stoją to do leginsów, czy bardziej przylegających spodni będą jak znalazł ;)

22 komentarze:

  1. Świetne te kotury z norewskim wzorem :) A kremiku akurat nie miałam i może to i lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam dobre opinie o tym kremie, ale wiadomo - każdemu pasuje coś innego :) Buty fajne, ale nie do wszystkiego będą pasować. Ja stawiam bardziej na rzeczy uniwersalnej i klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty mi się podobają, wczoraj widziałam na mieście jedną dziewczynę w podobnych i zapragnęłam się w takowe zaopatrzyć;) Do rurek jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki dziewczyny za opinię o butach ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty świetne. Ja niestety jestem chyba troszkę zbyt wysoka na takie koturny ;/ A krem może kupie, ale na razie zamierzam kupić Ziaję kakaową ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie jestem zachwycona tym kremem... generalnie lubię kremy firmy ziaja, ale ten jest chyba najsłabszy z tych, które stosowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja ten krem bardzo lubię, żaden tak nie matowi mi cery jak ten.. ale to już indywidualna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. moim skromnym zdaniem - buty sa swietne i ci ich zazdroszcze!:) bo szukam czegos w tym stylu i w tej zapyzialej Anglii znalezc nie moge :(
    Pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moge zapytac gdzie kupilas te cudowne koturny?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapytać zawsze można ;) Chociaż pewnie nie wiele Ci to da, bo kupiłam je u chińczyków-prowadzą sklep w moim mieście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam wczoraj ten krem, bo czytałam o nim same och i ach, zobaczymy, czy jest taki cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie ten krem jest boski :) jak na taką cenę jest naprawdę super, nic mi po nim nie ma, więc kupuję :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.