O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 8 listopada 2011

dzienny: OSS + kreska

Dzisiaj makijaż dzienny paletką oh so special z delikatną kreską. Przyznam, że zainspirowałam się makijażem Kleopatre. Tak jak ona na całą powiekę dałam jasny róż (PAMPER) a w załamaniu jasny beż (THE MAIL). Zmieniłam tylko kreskę, jest delikatniejsza i brązowa ;) Mam nadzieję, że nie masz mi za złe tej inspiracji ;p
P.S. Na wszystkich zdjęciach mam pomalowane rzęsy.. tylko zawsze jakoś słabo to widać ;)
 
Poza tym stuknęło mi 100 obserwatorów, z czego bardzo się cieszę ;)

6 komentarzy:

  1. Fajny bardzo naturalny:-):-)ta paletka jest super chyba sobie zakupię...:-)
    pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
  2. Troche trudno ocenić mi efekt, bo praktycznie nic nie widze na tych zdjęciach, ale rzęsiska to masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczne, efektowne rzęsy :) A makijaż bardzo subtelny, ale całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzęsy fajne, a ta kreska wydaje mi się naprawdę nie tyle co delikatna, a po prostu słabo widoczna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, naturalny makijaż:) Pobawiłaś się kolorami, a mimo wszystko make-up nie rzuca się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.