O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 2 listopada 2011

eveline: ostateczna rozprawa

Postanowiłam ostatecznie rozprawić się z recenzjami produktów eveline ;) Generalnie dzisiaj krótko, w plusach i minusach, ewentualnie powiem parę słów więcej ;d Produkty, których dotyczy notka to: masła do ciała spa! professional (cynamon, mango i oliwka), balsam nawilżająco-ujędrniający do skóry suchej, bardzo suchej z kwiatem lotosu oraz glicerini bio kozie mleko, glicerynowy superskoncentrowany krem-maska do rąk i paznokci 5w1.

Jeśli chodzi o masełka/balsam to:
+przy balsamie podoba mi się opakowanie, to że jest pompka
+świetne zapachy, nie chemiczne. Najbardziej chyba lubię mango oraz zapach balsamu
+dość duża pojemność
+można stosować po depilacji
+nie podrażniają, nie uczulają
+nie pozostawiają tłustej, lepkiej warstwy
+skóra jest nawilżona, gładka.
Powiem Wam, że nigdy wcześniej masełek ani balsamów nie stosowałam, w sumie nie jest mi to potrzebne, a poza tym jestem chyba zbyt leniwa.... Ale wiem, że moja mam na pewno kupi masełka ponownie ;)
 Jeśli chodzi o krem to... ja generalnie kremów także nie stosuję ;) Potrzebne mi są jedynie zimą, gdy ręce są trochę przesuszone od wiatru, czy też innych tego typu czynników.
+/-:
+krem ma fajną konsystencję, taką kremowo-żelową
+dobrze się wchłania
+nie zostawia tłustej warstwy! Nie znoszę tego w kremach i jeśli coś takiego się pojawi to ja go raczej zbyt długo nie poużywam.
+nawilża dłonie.
Stosuję go na noc i rano z moimi łapkami jest wszystko ok ;)
-podejrzewam, że dla bardzo wysuszonych rąk byłby za słaby
-na skórki raczej mi nie pomógł...

7 komentarzy:

  1. cynamonowe i mnie kusi :) zresztą lubie wszelkiego typu masła i smarowidła do ciała pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masełka wyglądają kusząco :) chyba wypróbuje to cynamonowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też muszę mieć to cynamonowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na masło. Chyba jak wszyscy skuszę się na cynamonowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsam z kwiatem Lotosu mnie kusi, uwielbiam tego typu zapachy. Poza tym krem z kozim mlekiem widzę po raz kolejny na blogu i zbiera pochlebne opinie, a kozie mleko rozjaśnia skórę, więc bardzo chętnie się w nie zaopatrzę;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.