O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 19 listopada 2011

Jak mieszkają moje kosmetyki

Jak widać nadrabiam w weekend notki ;) W tygodniu niestety nie mam tyle czasu...
Ogólnie chciałam dodać jakąś recenzję, ale pomyślałam, że dla odmiany pokażę Wam jak mieszkają moje kosmetyki ;) Wiem, że ten tag był już dość dawno, ale do mnie jakoś nie zawitał...Więc całą moją kolorówkę trzymam na toaletce. Mówiąc 'toaletka' mam na myśli niską szafkę i oparte o nią i ścianę lusterko. W tyg właściwie to, czym się najczęściej maluję leży sobie porozwalane, tak jak na zdjęciu. Dopiero w weekend mam czas jakoś to ogarnąć, posprzątać i poukładać.
 Jednak większość produktów trzymam w kudłatych pudełeczkach z pepco ;)
 W dwóch kolorach, żeby było ciekawiej.
 Na brązowym zwykle leżą moje 2 sleekowe paletki oraz paletka z kobo.
 A co jest w środku? Większość już widzieliście w recenzjach, ale jeśli chcecie to możecie zajrzeć ;)
Poza tym postanowiłam się pobawić przy ustach. Chcąc zobaczyć, czy taki kolor będzie mi pasował bez kupowania szminki nałożyłam na usta.... cień (sleek oss celebrate) ;) Przyznam, że efekt jest całkiem ciekawy i chyba zakupiłabym taką szminkę. Znacie jakąś w takim ciemniejszym, zgaszonym, trupio fioletowym kolorze? Jeśli tak, proszę o odpowiedź w komentarzu.
 Poza tym nie wiem czemu, ale ostatnio pochłaniam ogromne ilości herbaty.. też tak macie? ;d

19 komentarzy:

  1. Duzo tego masz :) Ja tez ostatnio pije ciagle herbatke, ale tylko z cytryna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny zbiorek. U mnie większość lata luzem po szufladach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych kosmetyków! :)
    Ja mam zaledwie dwie szuflady, a ty chyba pół pokoju. :P
    Co do herbaty - ja od sierpnia piję ją kilka razy dziennie i co kilka dni kupuje inne 'wersje' smakowe :P

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie herbata też ostatnio idzie w ekspresowym tępie ;)

    Widze, że masz perfumy, które plnuje już oddawna kupić i ciągle nie wiem czemu tego nie zrobiłam :D Chodzi mi o Black Star ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natallie-przecież to tylko 2 całkiem nieduże pudełeczka ;p Chociaż nie wiem, może zdj stwarza iluzję dużej szafki, czy pudełek ;d A ani jedna z tych rzeczy nie jest dużo ;p

    Lady-niestety już mi się kończą :( Ale chyba kupię 2 buteleczkę, bo bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie mieszkają Twoje kosmetyki:)
    ja ogólnie piję max duzo herbaty;d

    OdpowiedzUsuń
  7. te zamszowe pudełeczka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł z "domostwem" dla kosmetyków:)

    Taki efekt na ustach bardzo mi się podoba, też chętnie zaopatrzyłabym się w takową pomadkę, ale bardzo ciężko o ciemny bord, o ciemnym fiolecie nie wspominając. Zaczęłam szukać dzisiaj na stronach gotyckich, ale na razie nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyków masz dość dużo.

    Ja ostatnio mam ochotę na kakao a nie piłam go przez kilka miesięcy,to chyba przez to że jest tak zimno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też tak trąbie herbate że wiecznie mi jej brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie, forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale artystyczny nieład ;) Ja bym się w tym nie odnalazła. U mnie wszystko musi mieć swoje miejsce z podziałek na kategorie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo imponującą kolekcję kosmetyków. :) ja też nie robiłam tego tagu i myślę, że go chyba kiedyś zrobię, chociaż nikt mnie nie otagował, bo wtedy mój blog się dopiero zaczynał. ;) Ale mój post będzie chyba krótszy. ;)

    P.S. Jeśli uznajesz linki w komentarzach, to mogę Cię spokojnie zaprosić na moje rozdanie: http://siuzdakowa.blogspot.com/2011/11/uwaga-uwaga-zaczynamy-rozdanie.html - mam nadzieję, że się za to zaproszenie nie obrazisz. ;)

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o, mam kilka rzeczy z tego co widzę :) carmexy i tusz rimmela, puder z Kobo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. chaos tro9szkę, jak u mnie :) Herbate tez pochłaniam litrami w wersjach zimowych - owocowe z cynamonem , grzane wino itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest paletka, a nie puder kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spora kolekcja:) A herbatę też uwielbiam, pije bardzo dużo szczegolnie zielonej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spora kolekcja ;) Hmm, herbatkę bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.