O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 3 listopada 2011

Missha perfect cover swatche

BB creamy zna już chyba każdy ;) Od dłuższego czasu czaiłam się na coś fajnego i jasnego, a że na all była okazja to.... mogę Wam dzisiaj pokazać swatche jednego z bb creamów Missha perfect cover w kolorze 13 milky beige.
Widać, że wpada w róż, mam nadzieję, że nie zrobi ze mnie świnki :(
P.S. poza tym jednym wybrykiem (okazja była przecież!) ban na kupowanie nadal trwa ;d

13 komentarzy:

  1. BB na razie znam ze słyszenia, ale w najbliższym czasie będę je macać :D. Jaśniutki ten BB.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim monitorze nie wpada w roz :) Ile dalas za niego? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No na zdj może rzeczywiście tego nie widać aż tak, ale na ręku róż jest widoczny :)

    Dałam jakoś 30 zł (był użyty 2-3x),ale widziałam, że na asianstore kosztuje 55 ;o w dodatku najjaśniejszy odcień jest droższy od pozostałych :/

    OdpowiedzUsuń
  4. moja skóra nie lubi BBC, ale moja skóra mało co lubi;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ebay na pewno jest tańsze niż na asianstore :) Zresztą na wizazu dziewczyny robią rozbiórki, więc aby wypróbować nie warto kupować od razu całego opakowania kremu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak sie będzie u Ciebie sprawować :) Na zdj nie widać że wpada w róż, ciekawe jak w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "P.S. poza tym jednym wybrykiem (okazja była przecież!) ban na kupowanie nadal trwa ;d"

    No jak okazja była to do wybaczenia :D

    heheh, ja też sobie zawsze tak wszystko tłumaczę :D ;) Do mnie przyszła próbka Misshy, ale jeszcze nawet nie miałąm kiedy otworzyć listu... :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zdjęciu również nie widzę tego różu, ale to zawsze kwestia oświetlenia. Widać, że jest jasny, bez porównania z dostępnymi w Polsce podkładami. Szkoda, że nawet na asianstore najjaśniejszy BB cream jest najdroższy. Pewnie najlepiej schodził. Kiedyś spotkałam się też w Bershce, że najmniejszy rozmiar bluzki był jednocześnie najdroższym, pewnie też był najbardziej chodliwy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że inni producenci tego nie zauważyli i dalej produkują same ciemnidła ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. ten jest na moim pierwszym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja BB kremów nie znam i jak na razie w ogóle mnie nie interesują ;) Ale może to błąd i nie wiem co tracę...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.