O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 11 listopada 2011

wieczorowy inspirowany

 Zamiast zająć się czymś pożytecznym, żeby nie mieć tyle roboty w weekend postanowiłam zmalować sobie makijaż ;) Jest to inspiracja Emmą Watson z premiery filmu Harry Potter i Insygnia Śmierci part 2. Nie wiem, co o nim myśleć... w sumie chyba nie bardzo mi się podoba, ale skoro już postanowiłam zmalować.. ;)
  Najpierw tradycyjnie jakiś jasny cień na całą powiekę (paletka Oh so special, BOW)
 Potem pokryłam czarnym cieniem i kredką powiekę ruchomą i dolną linię wodną:
 Potem roztarłam do pożądanego kształtu(mogłam to zrobić wyżej, ale robiłam tak jak ma Emma):
 Dodałam rozświetlający, połyskujący cień (nie mam żółtego) w wewnętrznym kąciku(au naturel, TAUPE):
Dodaję w zewnętrznym kąciku złote 'plamy' i wytuszowałam rzęsy:
 Złote 'plamy' zrobiłam za pomocą złotej końcówki z tego tuszu:
I co myślicie? Umalowałybyście się tak? Podoba Wam się ? ;>

P.S. przypominam, że mam też 2 bloga: http://subiektywnie-w-obiektywie.blogspot.com/ ;)

18 komentarzy:

  1. Lubię makijaże Emmy Watson :) Jeśli chodzi o twój brakuje mi tego złota

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajnie z tym złotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, z chęcią bym się tak pomalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam raz zrobić sobie takie ciemne oko.. Niestety chyba nie dla mnie takie makijaże choć na kimś bardzo mi się podobają.. A może to kwestia braku wprawy jeszcze..

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Emmę Watson, ale ten Jej makijaż mi się w ogóle nie podoba :( oszpeciła się nim moim zdaniem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarne oko lubię, sama takie sobie dzisiaj zmalowałam, ale złoto do mnie nie przemawia, nie lubię takich udziwnień. Ktoś z podkładem zaszalał na tym pierwszym zdjęciu. Widać, że próbowano połączyć go z szyją i tu jest okej, ale nie pomyślano o tym, że twarz i szyja będą się odcinały od nagich ramion i dekoltu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę za mało tego złota :) Ale makijaż bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie ci wyszedł ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest. :)
    Ma jakąś magię w sobie, nie wiem co, ale strasznie się mi spodobał :D.
    Wyszedł Ci bardzo ładnie.

    +dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki dziewczyny ;)

    Sleeping_beauty-bardzo mi miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej makijaz mi sie nie podoba, wiesz ze lubie jasne kolory, ale Twój wyszedł bardzo ładnie i widać że inspirowałaś sie tamtym makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię złotych dodatków na oczach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW wspaniale Ci wyszło! bardzo oryginalny i piękny makijaż :)!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.