O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 13 listopada 2011

zakup nie kosmetyczny i 2 malowidla

Biedronka, jak się okazuje jest nie tylko źródłem produktów spożywczych, czy kosmetyków, ale także różnych elektronicznych gadżetów ;) Mam już stamtąd czytnik kart pamięci, który działa po dziś dzień, więc jak zobaczyłam dzisiaj dysk zewnętrzny to pomyślałam, że wezmę ;) Płyty i tak po jakimś czasie przestają działać, a to będzie i będzie... no i pojemność zdecydowanie większa bo 640 gb (do wykorzystania jakieś 596gb, co i tak jest niewyobrażalną ilością) ;) W skład wchodzi dysk zewnętrzny samsung, kabel usb oraz krótka instrukcja obsługi. Cena to 199 zł.
 Poza tym zachciało mi się coś zmalować... nie wyszło mi nic ciekawego, ale skoro już zrobiłam to pokażę ;d
przy 1 makijażu korzystałam z paletki au naturel. Ogólnie najpierw na całą powiekę nałożyłam złoty cień w kremie z essence ballerina backstage 02, a potem na całą powiekę cień MOSS, a w zewnętrznym kąciku NOIR. Na linii wodnej biała kredka. Nie wiem, czy już przypadkiem czegoś takiego nie pokazywałam...
 2 makijaż to sam cień kameleon z catrice... A na linii wodnej również biała kredka.
Generalnie nic szczególnego, czy super, ale chyba niedługo zmaluję coś takiego do szkoły.

9 komentarzy:

  1. Lubię Biedronkę :) Za dużo mniejsze pieniądze można tam kupić porządne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też od pewnego czasu mam dysk zewnętrzny, bo zajmuje mniej miejsca od kilkuset płyt, na których dane zgrywają się całymi godzinami. Z perspektywy czasu dysk zewnętrzny jest lepszą inwestycją od płyt. Ja mam tylko 500 giga, też kupowałam za 200 zł, ale ja nabyłam swój w marcu, marka LG. Bardzo szybko się wczytuję pomimo 100 giga zgranych zdjęć.
    A makijaż całkiem fajny:) W sam raz na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie też stwierdziłam, że co mi się będzie 7431 płyt walać, które i tak przestaną działać, skoro mogę sobie wszystko ładnie zgrać na dysk ;) No i nie trzeba dokupować wciąż nowych tych płyt, tutaj jest raz a porządnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła cena ;) Pierwszy makijaż cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż :)
    Ja nie mam zaufania do sprzętów i kosmetyków z Biedronki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam straszną ochotę na tę paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory w palecie super, makijaż też piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam taki dysk usb tylko że Lg i mi padł ..
    :( wszystkie zdjęcia mi przepadły

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.