O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 23 listopada 2011

ziaja nuno

Hej ;) Ostatnio nie mam na nic czasu, ani nawet chęci... na notki też jakoś brak mi weny. No, ale raz na jakiś czas trzeba coś naskrobać, więc dzisiaj będzie o serii ziaja nuno.

Pierwszy produkt, którego używałam to żel myjący antybakteryjny
Powiem Wam tak: zwykły żel. Cudów nie ma, ale jest całkiem ok. Ma ładny zapach, taki sam jak cała seria, poręczne opakowanie, dobrze się pieni. Jest dość lejący, w związku z czym średnio wydajny. Oczyszcza w miarę dobrze, może jedynie nieco wysuszyć. Zużyłam go jakieś 2-3 buteleczki, pewnie kiedyś do niego wrócę. Koszt to ok 8 zł za 200ml.
 Drugi produkt to żel punktowym. O nim nie mam zbyt dobrego zdania. Nie pomógł, ale też nie skrzywdził... i to chyba tyle, co mam o nim do powiedzenia, po prostu nie działa. A przynajmniej nie na mnie.
 Z góry przepraszam Was za jakość zdjęć, ale robiłam je dawno, tyłem do okna i niestety nie mam możliwości powtórzenia ujęć, bo tych produktów już nie mam.

12 komentarzy:

  1. Nie wiem czy na kogokolwiek działa ten żel punktowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że żel punktowy się nie sprawdził, zaciekawił mnie ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze nie dziala, bylam ciekawa......:)

    Obserwuje z przyjemnością:) i zapraszam do obserowania mojego blogu!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam serdecznie:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam tego żelu do mycia, faktycznie nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamierzam kupić ten żel. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś oTAGgowana na moim blogu :)
    A tak a propos tego żelu to mam o nim takie zdanie - jest OK, ale cudów nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałam kupić ten żel punktowy, ale jak nic nie robi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mnie żaden żel nie działa, no poza tym, że każdy mnie wysusza na wiór... Już liczyłam, że a nuż znajdę coś fajnego i coś poradziło sobie z Twoimi niedoskonałościami, a tu niestety kolejny przeciętniak...

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie chyba najlepiej sprawdza się vichy normaderm ;) Co prawda niedoskonałości są dalej, ale nowe nie powstają już tak często ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji wypróbować tej serii ziajkowej nunno, jedyne co to przymierzałam się do tego żelu, no, ale chyba nie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie ten żel do mycia twarzy jest super, mam cerę trądzikową, na szczęście po tym żelu nie mam więcej wyprysków

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.