O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 10 grudnia 2011

makijaz i inne

Na początku wiadomość najsmutniejsza... Otóż 05.12 pożegnałam swojego pierzastego przyjaciela, Wojtka :( Był ze mną 8 lat i pamiętam oraz dobrze wspominam wszystko, od tego jak uczyłam go wracać na rękę po to jak przy nim siedziałam i głaskałam w ostatnich dniach..
 W następnej części notki znajdziecie już weselsze info... makijaż, mój nowy telefon, zegarek, wygrane konkursowe, szamponetkę, której użyłam, ale chyba za krótka trzymałam, bo efektów w sumie nie ma, parę pseudoartystycznych zdjęć oraz... mnie ;) Postanowiłam się ujawnić, więc zobaczycie mnie w wersji poważniejszej, zwykłej oraz w dzisiejszym makijażu. Mam nadzieję, że się nie wystraszycie... ale swoją drogą nie wiecie jak się stresuję całym tym 'ujawnieniem'.  Ale jak dobrze pójdzie i nikomu nie zniszczę monitora to może jeszcze kiedyś się pokażę ;p

A więc od początku... Mój nowy telefon-nokia 500. Dobrze się sprawuje póki co. Jest to mój 2 dotykowy telefon. W zestawie dostajemy również wymienne obudowy, co może nieco urozmaicić nasze szare życie..
 Szamponetka, którą próbowałam coś zdziałać to joanna multi effect color 09 orzechowy brąz.
 Parę dziwnych zdjęć (tak, nudziło mi się ;) ):
I makijaż:
Na dobrą sprawę można by zostawić tylko szary cień, ale ja dodałam jeszcze czerń.. oraz kreskę, jeśli ktoś reflektuje.





Przybliżenie nagród z konkursu u GreatDee:
 Nowy zegarek z biedrony, kosztował całe 30 zł:
 Stos próbek z losowania u Mllou (nie spodziewałam się ich aż tylu, dziękuję ;*)
 Iiiiiiii..... ja ;d
P.S. Wiem, że wyglądam młodo ;p i proszę o nie pisanie komentarzy nt. brwi-wiem jakie są ;)

25 komentarzy:

  1. Gratuluję tylu nagród ;)
    Fajnie, że się pokazałaś, teraz nie pozostaje nic innego, jak częstsze publikowanie makijaży :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki kolor Ci wyszedł po tej szamponetce?! Mojej kumpeli wyszły czarne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, teraz doczytałam początek, zdecydowanie za krótko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszedł taki jak na 2 ostatnich zdjęciach, na 2 pierwszych to mój naturalny ;)
    A trzymałam jakoś 25 min... a jakiś słaby efekt ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba oznacza, że masz mocne włosy :) trzeba się cieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój pan nimfa wygląda niemal identycznie jak Twój. Przykro, że straciłaś przyjaciela, bo wiem, jak do takiej papugi można się przywiązać.

    Bardzo fajny, delikatny makijaż:)
    PS Myślę, że pomidorowa czerwień wyglądałaby dobrze na Twoich ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O masz takie same oprawki jak moja koleżanka;) Fajny makijaż ale uwagę zwracałabym też na brwi.
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj szkoda Wojtka:< świetne nowości-zwłaszcza telefon ;) a makijaż kojarzy mi się z 'Królową Śniegu';d pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda mi Twojego Wojtka. Moja chomiczka Stefani też zmarła niedawno. :(
    __
    Fajnie, że się ujawniłaś. Jednak widać, że troszkę za krótko trzymałaś szamponetkę, ja popełniam zawsze podobne błędy. Makijaż bardzo smutny, aczkolwiek ładny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedny Wojtuś, ale przynajmniej ile miał szczęścia u Ciebie w domku :):*
    Kochana jak ślicznie wyszłaś na zdjęciach :) Powinnaś częściej sie pokazywać :):*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. tez kiedys miałam nimfe, robisz cudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny makijaz na ostatnich 2 zdjeciach. Duzo lepiej wyglada przy pokazaniu calej twarzy, a nie wylacznie oczu :) Widac efekt calosciowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że się pokazałaś ;) Witaj, witaj ;) Hehe.
    Masz śliczne usta dziewczyno! Tylko je malować ^^
    Przykro mi z powodu Wojtka :( Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny makijaż :) i ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki dziewczyny za miłe słowa ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. przykro mi z powodu Wojtka, wiem, jak się można do zwierzaka przywiązać... Trzymaj się:*

    i nie waż się robić czegokolwiek z brwiami! :D mnie osobiście się bardzo podobają :) (w ogóle walczę o swoje, zapragnęłam szerszych brwi u siebie, ale kilkuletnie wyrywanie strasznie je osłabiło :l )

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladny makijaz:) I super, ze sie nam pokazalas:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. przykro mi z powodu Twojej straty - ponad miesiąc temu pożegnałam moją ukochaną suczkę, która była ze mną 17 lat, czyli większość mojego życia. Trzymaj się :*
    I gratuluję nagród ;) ja nie mam tyle szczęścia do rozdań i konkursów...

    Przy okazji zapraszam na rozdanie do mnie - skoro tak dobrze Ci idzie to może znowu Ci się uda? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Współczuję utraty pierzastego przyjaciela:( Zastanawiałaś się może nad nową nimfą??

    Świetne zdjęcia i fajny makijaż :)

    Jeśli chcesz to odwiedź mój blog www.wizazmojapasja.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam, ale sama nie wiem... chociaż prędzej czy później pewnie przygarnę kolejnego pierzastego ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Współczuję utraty Wojtka!

    Co do brwi - chciałam coś napisać, ale skoro sama wiesz ;)) Moim zdaniem to idealny materiał na fajne wyregulowanie! Twoja twarz dużo by zyskała...

    Inna sprawa - masz piękną cerę! Zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki ;)
    Co do cery-to nie mam jej idealnej, ale mam photoshopa ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. usta ^^ to Twój atut! one pierwsze przykuły mój wzrok :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.