O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 1 grudnia 2011

paczki

Hej dziewczyny ;) Nie mam teraz czasu, więc dzisiaj dosłownie parę słów ;) Jak widać u mnie dzień paczek. Jedna to nagroda za 3 miejsce w konkursie makijażowym u Greatdee ( ;* ), a druga to prezent świąteczny od firmy rimmel. Ze wszystkiego jestem bardzo zadowolona, wszystko z bliska pokażę Wam w następnej notce ;)
Poza tym ostatnio nawet światło nie chce ze mną współpracować i zdjęcia wychodzą jakie wychodzą :(

10 komentarzy:

  1. Światło to chyba teraz nie chce z nikim współpracować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten płyn do demakijażu, kupiłam go wraz z nowym tuszem Rimmela, takim w pomarańczowym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że dotarło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczki zawsze poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdobycia nagrody:) Zazdroszczę pędzla z Hakuro:) I fajnie, że Rimmel o Tobie pamięta;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki dziewczyny ;)
    P.s. to pędzel maestro ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Tę drugą przesyłkę też dostałam!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie ze wygrałaś ja próbuje i na razie nic wiec może los się do mnie uśmiechnie:)
    dodaje ciebie do obserwowanych:) bo mi się podoba twój blog;) i będę tu częściej wpadać :)
    może mój ci się tez spodoba:)

    http://moj-kosmetyczny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.