O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 14 grudnia 2011

Prezent ;)

Chciałam Wam dzisiaj napisać o niespodziewanym i bardzo miłym prezencie ;) Otóż jakieś 2 dni temu przyszła do mnie paczka... nie miałam pojęcia co to jest, ale lubię niespodzianki, więc szybko otwieram, rozwijam, patrzę, a tam... kosmetyki estee lauder ;o Na początku nie wiedziałam co, skąd, gdzie, jak i dlaczego, tym bardziej, że ja niczego nie zamawiałam, a i nie współpracuję z takimi drogimi firmami (wartość tego zestawu to ok 200 zł). 
Zdziwienie minęło dopiero po przeczytaniu listu, gdzie zostałam poinformowana, że jest to prezent świąteczny od serwisu lamode.info, z którym współpracuję. A więc z tego miejsca chciałabym serdecznie podziękować za prezent, zrobiło mi się baaaardzo miło ;)
A dostałam:
-cień estee lauder pure color eyeshadow w kolorze 09 amethyst spark SHIMMER.
-pomadkę estee lauder long lasting lipstick w kolorze 26 Nectarine SHIMMER.
 Opakowania i wszystkie opisy/składy na nich umieszczone:
 Kosmetyki wyjęte z opakowań:
 Cień:
 Trzeba przyznać, że bardzo ładnie się prezentuje
Swatche:
 Pomadka/szminka:
 Wybaczcie odcisk palucha :(
 Ogólnie nie wiem co myśleć o kolorze... zawsze używałam cielistych lub jasnoróżowych pomadek lub błyszczyków, a tu nagle czerwień ;) Wydaje mi się, że wyglądam jak dziecko, które podebrało mamie pomadkę albo jak klaun ;d no, ale nie wiem, może to kwestia przyzwyczajenia... Sami oceńcie-zdjęcia z delikatnymi i mocniejszymi oczami ;)
Zdjęcia ogólnie niezbyt, ale jak już zrobiłam... Musiałabym w sumie dorobić jeszcze w rozpuszczonych włosach, ale dzisiaj się do zdjęć nie nadawały.

21 komentarzy:

  1. Pozazdrościć, piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dostałam :D. Ten sam cień, ale pomadkę inną, równie piękną :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki ładny kolor szminki :D oddaj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szminka ma piekny kolor ale jak dla mnie zbyt intensywny mam jedna czerwien z Avonu jest jaśniejsza a sie nia nie maluje :) a cien baaardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myśle, że przy wykonturowanej buzi i innej fryzurze, lepiej by wyglądała, bo ogólnie ciekawie na Twoich ustach wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczny cień :) + jeszcze dwa inne + w płynie, które dostałam od beautyicon :) Są super :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Choch, umiesc prosze tutorial dla zoltodziobow jak sie malowac cieniami :D krok po kroku :D
    A cien bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miła odmiana taka szminka! :) Masz piękne usta, ale to już chyba pisałam ;)
    Cień ma śliczny kolor, ale chyba kiepsko z pigmentacją?

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że właśnie przy rozpuszczonych włosach byłoby lepiej ;) Ale i tak właściwie malowałam się tylko do zdjęć, a potem wszystko zmyłam...

    Co do cienia to rzeczywiście pigmentacja nie powala, ale kolor jak dla mnie świetny ♥

    Co do tutoriali to spróbuję ;) Było już parę stepów co prawda, ale skoro więcej by się przydało to da się zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, taki mi się marzy:) Zatem spisuję numer i czekam na stypendium, chociaż może i nie, bo mam jeszcze trochę kasy;) Zobaczę, czy w weekend znajdę płaszcz i co mi z tej kasy zostanie;)
    Moim zdaniem pasuje Ci:) I nie wyglądasz jak dziecko, które ukradło szminkę. Moim zdaniem jest bardzo dobrze;) Ten odcień będzie pasował większości kobiet;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie ta pomadka wygląda, moja melonowa tak sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. prezenty rewelacyjne! uwielbiam estee lauder! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no fajny prezent :) szminka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam ten sam cien (piekny:)!) i szminke z tej serii ale w zdecydowanie bardziej neutralnym, cielistym prawie kolorku:) Ogólnie bardzo miły prezent:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cień jest przepiękny, lubię fiolety :) Super niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny prezent dostałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  17. :) podoba mi się i lubię estee lauder ;]

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.