O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 21 grudnia 2011

prezenty urodzinowe part 2

Hej ;) Dzisiaj kolejna porcja prezentów, tym razem od Oli (dziękuję ;*). Oczywiście wszystko bardzo mi się podoba i dobrze się składa, bo baza pod cienie kobo już mi się kończy ;)
A dostałam jak widać bazę pod cienie-bell perfect skin eyeshadows base professional oraz lakier do pazurków z MIYO. Paznokcie maluję regularnie tak naprawdę dopiero od wakacji, ale moja kolekcja skutecznie się powiększa o kolejne sztuki lakierów ;d
  Baza wygląda tak:
Oczywiście recenzja obu produktów pojawi się za jakiś czas na blogu ;)

P.S. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za życzenia! ;*

12 komentarzy:

  1. podobają mi się:) daj znać jak baza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę bazę i nawet ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję! :)
    Kolor lakieru śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja swoją ulubioną bazę już mam, jest z hean, i uwielbiam ją. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się,że Ci sie podoba :D
    Oby dobrze Ci służyły :):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mi się wydaje, że baza jest lekko fioletowawa(jeśli to nie przekłamanie, to jestem nią zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od kilku dni namiętnie przeglądam tego bloga ;-)
    Pod wpływem Twojej recenzji kupiłam płyn do demakijażu dwufazowy z ziaji :) i jestem zadowolona.
    Na bloga trafiłam w poszukiwaniu recenzji o paletkach sleek. Przeczytałam wszystkie notki dotyczące owych paletek.
    W końcu (w sumie dzięki Twoim recenzjom) zdecydowałam się którą wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi miło, że mój blog się przydaje ;)
    którą paletkę sleeka wybrałaś ? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. A baza rzeczywiście ma fioletowawy odcień ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.