O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 20 grudnia 2011

prezenty urodzinowe

W związku z tym, że mam dziś urodziny to pokażę Wam od razu moje prezenty... chociaż być może będzie ich więcej ;) A co dostałam?
Cienie essence quattro eyeshadow w kolorze 09 denim 4.0. Póki co zauważyłam tyle, że są dość słabo napigmentowane... ale pewnie znajdę dla nich jakieś zastosowanie ;)





Lakier z limitowanej edycji essence vampire's love w kolorze 02 into the dark. Zabawne, że zastanawiałam się między nim i fioletowym... Sama wzięłam fioletowy, jednak jak widać ten też do mnie trafił ;)
 Wszyscy wiedzą, że kocham wielką i dozgonną miłością HP, więc dostałam też album Harry Potter i Insygnia Śmierci część I.
 Te wszystkie prezenty dostałam od koleżanek ;)

 A rodzice kupili mi taki zestaw zapachów C-THRU. Z tych wszystkich podoba mi się ten, nowy niebieski, fioletowy oraz zielony ;) Poza tym rodzice zafundowali mi również prawko, a jak wiadomo to niestety nie mały wydatek..
 A na koniec stawiam Wam pierwszego legalnego drinka ;)

23 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :* piję z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne cienie. :-) spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, ze to nie na temat, ale foto szklanki z drinkiem jest super - takie ostre... i szklo z kolorem niebieskim - mnie sie bardzo spodobalo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię to C-thru :)
    Kochana, zdrowia, szczęścia, pomyślności i mnóstwo kosmetyków! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze raz wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego, super prezenty

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję ;)

    Co do smaku... to ja nie wiem, czy on ma jakiś konkretny, ale dobry jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie nie czuć, że to alkohol, trochę jak oranżada jak dla mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego! Tez pisałam właśnie o tych cieniach, moje są napigmentowane nawet, ale z trwałością u nich niezadowalająco;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego naj i zdanego prawka;) A ten pierwszy legalny drink to zawsze wydarzenie, jakby nie było;)
    Lubię te zapachy z C-Thru:) Obecnie nie mam żadnego na stanie, ale miałam chyba wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też bardzo lubię HP :) przeczytałam wszystkie części książki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnionego sto lat! :)
    Świetne prezenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam z Essence paletkę Sun Club i uznałam, że wywaliłam pieniądze w błoto. Na paletce wyglądają ładnie, ale jak się nałoży te cienie na powiekę, to ledwo co są widoczne.
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne mają kolorki te cienie :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.