O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 23 grudnia 2011

swiateczny stepik i zyczenia

Hej ;) Witam Was w ten wolny, aczkolwiek pewnie u wielu z Was zapracowany piątek ;) Mam dziś dla Was mały świąteczny step, może komuś się przyda ;)

1. Nakładamy na całą powiekę bazę i jasny, cielisty lub biały cień
2. Bierzemy cień rozświetlający i nakładamy go w wewnętrznym kąciku i na kawałku powieki
3. Aplikujemy cień złoty (lub złoto-rudy, złoto-brązowy) na środku powieki
 
4. Dodajemy bordowy (?) cień w załamaniu, najpierw delikatnie

5. A potem dokładamy go więcej
 
6. Jak widać środek powieki trochę się starł, więc dokładam tego samego złotego cienia na środek powieki, co poprzednio
 7.Kilka zdjęć poglądowych. Na dole mam cień rozświetlający i ten złoty ze środka powieki, a na linii wodnej mam białą kredkę.

 
  
I efekt końcowy:
 Użyłam cieni z paletek sleeka (oh so special i au naturel). Zbliżenia na poszczególne cienie:

Poza tym mam Wam kilka słów do powiedzenia ;) Wątpię, żeby notka pojawiła się jeszcze dzisiaj lub jutro rano, więc od razu chcę Wam złożyć życzenia.... 
Więc życzę Wam wesołych, radosnych i pogodnych świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych, spełnienia marzeń oraz wszystkiego co najlepsze ;)
Podejrzewam, że notka przed Sylwestrem jeszcze się pojawi, ale na wszelki wypadek życzę Wam również wystrzałowego Sylwestra i szampańskiej zabawy ;)

Chciałam jeszcze podziękować Klaudii za kartkę-bardzo miło mi się zrobiło ;)

9 komentarzy:

  1. moja ulubiona paletka sleeka. :) wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż :)

    Życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również zdrowych, spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż :)
    Wesołych Świąt!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że jeden cień z paletki Sleeka niebawem zużyjesz;) Bardzo fajny kolor, też by mi się taki przydał do codziennego makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, taki naturalny :)
    dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.