O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 31 grudnia 2011

Życzenia i podsumowanie

Na początku chciałam Wam życzyć szczęśliwego nowego roku oraz szampańskiej i wystrzałowej zabawy ;) Oby dla niektórych rok 2012 okazał się lepszy, dla niektórych niech pozostanie tak samo dobry ;) I oczywiście życzę Wam dotrzymania i spełnienia wszystkich postanowień ;*  
Chciałam Wam od razu podziękować, że ze mną jesteście i nie piszę tego wszystkiego na darmo, mam się z kim dzielić moimi przemyśleniami i nie tylko ;)

A teraz czas na małe podsumowanie :)
Mój blog istnieje od 29 maja 2011r i w tym czasie:
-udało mi się napisać 145 notek
-zgromadzić 145 obserwatorów
-wykonać niezliczoną ilość zdjęć
-ilość wyświetleń mojego bloga sięgnęła 31 728
-zgromadziłam 1219 komentarzy
-najpopularniejszą notka jest ta z serii porównawczej o podkładach, która była wyświetlana 1 058 razy
-zyskałam odbiorców głównie z Polski,a zaraz za nią są: Niemcy, USA, UK i Rosja.
-najpopularniejszym wyszukiwanym słowej kluczowym jest: dermacol 208.

Postanowiłam też podliczyć wszystkie moje kosmetyki ;)
Produkty do ust:
-5 błyszczyków
-1 lip tint
-1 lipstain
-4 pomadki
-1 carmex
Lakiery do paznokci:
-8
Produkty do twarzy:
-2 róże prasowane
-1 próbka różu sypkiego
-1 róż w musie/kremie
-3 pudry, z czego 2 na wykończeniu (szczerze mówiąc każdego używam zależnie od okazji i chyba przynajmniej 2 będę musiała i tak mieć zawsze)
-1 mapka, której używam jako bronzera
-4 podkłady, z czego 2 na wykończeniu
-ok 10 ml podkładu
-dermacol (raczej jako korektor)
-3 korektory
-bb creamy: próbki oraz pełnowymiarowa missha perfect cover
Produkty do oczu:
-3 bazy, z czego 1 na wykończeniu, a 1 się nie sprawdziła, więc raczej nieprędko się skończy
-paletki sleeka: 2
-paletka kobo w liczbie 1 z 2 cieniami w środku
-cienie pojedyncze: 6, w czym 2 w kremie + jedna próbka cienie sypkiego EDM
-inne paletki (wliczam również te z 2 kolorami): 4
-kredki: 3 (cielista, biała i czarna)
-eyelinery: 1 czarny w płynie i 1 żelowy brąz
-tusze do rzęs: 3

I to by było chyba na tyle... straszne to się wydaje jak się tak liczy i widzi ile tego jest ;d Muszę zdecydowanie mniej kupować ;)

6 komentarzy:

  1. zrób zdjęcie swojego zbioru, będzie fajnie wyglądało :)

    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam róż w musie i szczerze mówiąc nie lubię go :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku życzę! Dużo pomyślności i radości! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba i tak masz mniej rzeczy ode mnie:D Moja mama się śmieje, że powinnam nauczyć się profesjonalnie malować, to wtedy wszystko zużyję na klientkach:P

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.