O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 25 stycznia 2012

błyszczące

Dzisiaj parę błyszczących mazideł na oczach ;d Nie mam póki co weny na inne notki.. makijaże też nie są jakieś super, ale malowane z nudów i w dodatku zdjęcia z lampą, więc może mi to wybaczycie ;)

1.Zwykły, w brązach.. trochę cienia z balleriny, trochę z kobo i czerń z paletki sleeka
 2.Czerń i cień GATEAU z paletki OSS sleeka.
 3.Niebieskości z poczwórnej paletki essence + na linię wodną kredka hean.

14 komentarzy:

  1. Świetne makijaże:) Te niebieskości bardzo Ci pasują, wyglądasz w nich rewelacyjnie:)Nie sądziłam, że można uzyskać taki fajny efekt tą paletką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi śliczny - uwielbiam opalizowanie cieni sleek, mają takie przecudowne ciepłe drobinki, które pięknie oko rozświetlają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej mi się podoba ostatni. To pewnie ze względu na czarną kreskę na lini wodnej :

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie podoba najbardziej 1 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam brazowe cienie do oczu, mozna je nosic na codzien jak i pomalowac sie nimi na jakas wieksza impreze i wszedzie sie sprawdzaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Wreszcie coś mocniejszego! Powinnaś używać takich cieni, bo bardzo ładnie Ci w takich kolorach :) Podoba mi się! Najbardziej numer 1 i 3 :))

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.