O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 17 stycznia 2012

Kate po raz 2

 Skuszona pierwszym testem pomadki rimmela by Kate... kupiłam 2 następne ;) Tak, wiem to już choroba.
W każdym razie do mojej kosmetyczki trafiły kolory 14 i 07, czyli raczej dość neutralne odcienie.
 Swatche:
Niestety światła nie było dziś po południu za dużo, a i moje usta mają chyba gorsze chwile, więc zdj na ustach niezbyt piękne :(
 

Od dziś kupuję tylko rzeczy niezbędne, np gdy skończy mi się puder.. Zobaczymy ile wytrzymam ;d

15 komentarzy:

  1. nie kupię ich, nie kupię ich, nie kupię ich. nie potrzebna mi 25 pomadka, nie kupię, nie, nie, nie, nie...

    śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak mówiłam ;) Zresztą zawsze tak mówię, a potem i tak kupuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są, druga bardzo mi się podoba :)
    Dlaczego rozmazujesz obszar wokół ust na zdjęciach? Nie wygląda to korzystnie moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne :) strasznie nimi kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nr14 - jest bardzo fajna. Może nie są substytutem Maca, ale mają na prawdę niezłą jakość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę szminkę w kolorze 07 i się z nią nie rozstaję :) jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten drugi kolor wygląda naprawdę ciekawie;) Widzę, że zaszalałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 14 jest już w drodze do mnie ;DD Super wygląda u Ciebie już się jej nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwa kolory super :). powodzenia w postanowieniu

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.