O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 18 stycznia 2012

kolejny zakup

Jeszcze zanim postanowiłam sobie nie kupować niczego nowego zamówiłam na all bazę pod cienie hean. Chodziła za mną już dłuuuuugo i w końcu dorwałam dziada. Zobaczymy, czy jest taka super jak wszyscy mówią i piszą ;)
Opakowanie u mnie niestety nie wygląda za ciekawie, poczta polska ewidentnie dała dupy.. nie mam pojęcia co oni robią z tymi paczkami, skaczą po nich, rzucają o ścianę albo z 4 piętra ? W każdym razie zakrętka została zmasakrowana (mimo koperty bąbelkowej). Martwię się teraz czy baza mi nie wyschnie przez dopływ powietrza :( Macie może jakiś sposób, żeby do tego nie dopuścić?
 Obietnice producenta:
 Tutaj porównanie wielkości z bazą bell (której recenzja w sumie niedługo się pojawi, od razu mówię, że jestem zadowolona). Ta z hean jest wielka, ma aż 14g i podejrzewam, że starczy mi na baaaardzo długo ;)

13 komentarzy:

  1. Hm, nieciekawie. Może przełóż ją do innego pojemniczka. W takim jej żywot będzie raczej krótki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, czy się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam PP :/ straciłam przez nich kiedyś połowę butelki wody różanej, bo jakimś cudem się otworzyła ;|
    Bazę przełóż do jakiegoś słoiczka po kremie, albo kup 2 pojemniczki podróżne w Rossmannie, bo faktycznie może ci wyschnąć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ta baza spadła z pułki :( i też się wieczko potłukło, na kilka część:/ pozbierałam, skleiłam kropelką i działa jak ta lala :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykryj ją folią aluminiową albo spożywczą, ja tak zrobiłam z podkładem, który rozcięłam, żeby wydobyć resztki i nic mi nie wyschło :) Żadnej z baz nie miałam, używam ArtDeco i jestem bardziej niż zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście najlepszym sposobem będzie przełożenie jej do innego pojemniczka, gdyż w przeciwnym razie baza z całą pewnością wyschnie :/ A szkoda by było, zwłaszcza, iż od dłuższego czasu szukam porównania tych dwóch baz i może w końcu tu się takowe pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej :( Co oni zrobili z tą biedną bazą... Jakoś musisz to zabezpieczyć, bo prawdopodobnie wyschnie. Ale mam nadzieje, że będzie Ci dobrze służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą bazę jestem z niej dość zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tą bazę - ale z Ingrid jest lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogóle zobacz, czy na półce nie zalega jakiś słoiczek po kremie albo jakiś kosmetyk Ci się nie kończy, żebyś mogła przełożyć tę bazę, bo szkoda, żeby zasechł Ci pełnowymiarowy produkt. Z doświadczenia wiem, że tego typu rzeczy naprawdę szybko "padają".

    OdpowiedzUsuń
  11. Również posiadam tą baze, całkiem dobrze się sprawuje i jest tania, lepiej być nie może.;]

    OdpowiedzUsuń
  12. co za dranie! :) ale na bazę też mam chrapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj biedna zakrętka!
    Przełożyłabym tą bazę do innego słoiczka.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.