O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 31 stycznia 2012

lekki dzienniaczek

Dość długo nie wiedziałam co mam z tym różowym cieniem zrobić.. Zwykle takich kolorów nie używam i różu generalnie nie lubię, ale skoro jest w paletce to szkoda by było nie zużyć ;) Próbowałam z różnymi kolorami i kombinacjami i coś mi nie grało, czegoś brakowało. Po obejrzeniu tego filmiku już wiem czego.. kreski! 
Na początku nałożyłam ten jasny róż (PAMPER z paletki sleeka oh so special) na całą powiekę.
Później dodałam trochę pomarańczy z paletki au naturel TOAST i brzoskwini z kobo 104 pale peach w załamaniu i zewnętrznym kąciku.
Następnie dodałam kreskę brązowym eyelinerem w żelu essence, ale tylko mniej więcej od połowy, żeby nie przeciążyć oka:
Kreska nie musi być idealnie prosta ;)
I na koniec wytuszowałam rzęsy ;)
 

A póki co mój czas zapełnia obijanie się i rozwiązywanie testów na prawko, żeby mój wynik wyglądał tak:

11 komentarzy:

  1. Dla mnie ciut za delikatny ten makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasem lubię sobie coś jaśniejszego zmalować ;) Ale przecież każdy lubi co innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi by się bardziej podobal z mocniejszą kreską:) Ale ogólnie jest OK:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny taki delikatny .. idealny do szkoły aby ładnie podkreślić oko ale nie przesadzić ! http://bransoletkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo subtelny :) ja noszę trochę cięższe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozwiązuj, rozwiązuj ;) wszystko ładnie opanujesz i egzamin będzie tylko formalnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja ulubiona paletka
    ;]
    brązy mmm
    ładny dzienniak :) choć wolę mocniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no bo kreska musi być, u mnie zawsze:) trzymam kciuki za prawko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, delikatny makijaż:) Już wiem, jak się pomaluję na piątkowy egzamin:) Życzę powodzenia na egzaminie na prawko:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.