O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Nie dla ACTA

Jesteś przeciwny/a ACTA? Chciał(a)byś coś zrobić w tej sprawie? Wejdź i wypełnij formularz: http://www.jestemprzeciwacta.pl/.
Wiem, że boom na protest był już ładnych parę dni temu, ale może ktoś jeszcze na tą stronę nie trafił, a chciałby spróbować zrobić cokolwiek ;)

W ogóle jakie macie zdanie na ten temat? Zakładam, że większość jest przeciwna.. a może znajdą się jacyś zwolennicy ? ;>

1 komentarz:

  1. podpisałam chyba wszystkie możliwe petycje przeciwko ACTA:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.