O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 2 stycznia 2012

noworoczne....zakupy

Tak, tak, u mnie zamiast noworocznych postanowień są noworoczne zakupu ;) Dwa nowe produkty, które trafiły do mojej kosmetyczki to produkty z edycji limitowanej essence crystalliced.
Pierwszy z nich to rozświetlacz w płynie. Jego pojemność to 15 ml. Pompka działa dobrze, jednak zanim wydostałam produkt musiałam ją naciskać kilka razy.
Drugi natomiast to cień w płynie, lub jak napisano na opakowaniu w kremie. Pojemność to 4 ml. W zasadzie nie daje konkretnego koloru, ale podejrzewam, że ładnie rozświetli ;) Kolor to 04 ice age reloaded.
 Swatche... duuuuuuużo swatchy:
 
 Ostatni produkt, już spoza limitki to cień z kobo ;) Tak wiem, mam dużo brązów, ale ten mnie urzekł ;d Dobrze komponuje się z cieniem w kremie z balleriny. Jego kolor to 208 BRONZE z serii (wykończenia?) fashion. Strasznie ciężko było zrobić dobre zdjęcie, bo dzisiaj jakiś taki ciemny i szaro-bury dzień :(
Jest to mój 3 cień tej firmy i nie wiem, czy na 3 się skończy ;) Paletka też trzyma się dobrze.

CENY:
Uwaga! W tym momencie produkty z essence mają mniejsze ceny, niż jest to napisane na standzie, więc jeśli coś chcecie to to jest najlepszy moment ;)
-cień w płynie 7,89 zł
-rozświetlacz 8,69 zł
-wkład kobo 13,99 zł.

22 komentarze:

  1. oo ten rozświetlać to chyba już must have :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię cienie Kobo, myślę, czy by nie sprawić sobie ich paletki. Ile kosztuje pusta kasetka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozświetlacz dorwałaś w Łodzi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pusta paletka kosztuje 10 zł ;) Podobno pasują tam też ingloty i MACi, ale nie wiem, nie mam.

    A rozświetlacz nie, nie w Łodzi, u siebie w mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie na te dwie rzeczy z essence mam największą chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ile jest "slotów" w takiej paletce? 4? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, mieszczą się tam 4 cienie ;)

    I tak wygląda w całości: http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2011/08/kobo-cienie-oraz-paletka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem chyba jedyną osobą na świecie, która nie ma ani jednego rozświetlacza ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem czy cień jest trwały ;) sprawdzałaś już to?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, dopiero dzisiaj to wszystko kupiłam i tylko zrobiłam zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie się nie udało upolować rozświetlacza :(

    Zapraszam :)
    luthieenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze upolować ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobny brązowy cień w paletce Alverde =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten cień z Essence ma całkiem przyjemny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czyli muszę odwiedzić drogerię naturę!
    zakupki świetne :)
    pozdrawiam,
    kosmetyczkakamili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam sobie kupić ten roświetlacz,ale go nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten cień w kremie :) ale odcień nr 03, z początku miałam trochę problem z nim, bo to mój pierwszy cień w kremie, ale teraz to nawet jest ok.
    A jak Tobie podoba się ten cień?? :)
    I świetny kolor cienia Kobo :)

    Jeśli masz ochotę, to zajrzyj na mojego bloga :)

    http://wizazmojapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmmm.. myślałam, że będzie trochę bardziej krył ;) Ale w sumie ładnie rozświetla, kładłam go na razie tylko pod matowy cielisty cień i było ok, następnym razem pokombinuję inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też używam tego cienia pod inny :) dobrze sprawdza się przy prasowanych cieniach Inglot :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.