O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 31 stycznia 2012

Paaaczki! ;)

 Dziś dzień paczek ;) A jak wiadomo mało co cieszy bardziej ;)

Pierwsza paczka jest to spray dodający włosom objętości z firmy marion. Zamówiłam go na all w akcie desperacji i rozpaczy, bo wykończyłam już wszystkie zapasy sprayu z nivei, które miałam :( Kosztował mnie jakoś około 11-12 zł z przesyłką, więc spróbować można.

Druga paczka zawierała podkład rimmel z najnowszej serii wake me up.
 Ma on za zadanie nas obudzić, dodać świeżości i blasku, sprawić, że będziemy wyglądały jak po przespanej nocy, nawet gdy tak nie jest.
Kolor, który otrzymałam to 100 ivory.
Na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że przemawia do mnie opakowanie z 'talią' i pompka, zapach też jest ładny. Testowałam kolor na dłoni i tam się wtopił, zobaczymy jak będzie na twarzy. W razie czego mogę zmieszać go z innym podkładem.
 Swatche:
 

Wcześniej otrzymałam także kubek. Ucieszyłam się, bo jesienią i zimą piję baaaardzo dużo herbaty, czasem kawkę ;)

14 komentarzy:

  1. Świetny ten kubek :)
    Czekam na recenzję podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehuee !! fajny ten kubek !! ja osobiście nie lubię podkładów z pompką .. w opakowaniu zawsze coś zostaje :)
    marii
    http://bransoletkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. produkty z Marion do wlosow milo mnie zaskoczyly:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kubas ;D czemu go dostałaś? :) współpracujesz z Rimmel?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam kubek ;0 jest przesuper ;D teraz czekam na podkład ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie podkładu jest bardzo kobiece:) Też kojarzy mi się z talią:) Na zdjęciu kolor wydaje się być jasny, jestem ciekawa, czy takowy pozostanie na Twojej twarzy:) Daj znać, jak się spisuje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak ten podkład? Co z kolorem, trwałością? i ceną. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie całkiem ok. Miałam go dziś 1 raz i z tego co widziałam to wtopił się, dość słabo/średnio kryje i na kremie trwałość nie powala.. na kremie matującym albo bazie powinno być lepiej, ale o tym to już się przekonam przy następnych aplikacjach ;)

    Widziałam go u siebie w promocji za chyba 33 zł w naturze ;p

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.