O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 16 stycznia 2012

paczka niespodziewajka...

... czyli przesyłka od rimmela ;) Nawet nie wiecie jak bardzo musiałam się nagimnastykować, żeby wyjąć kopertę ze skrzynki, nie jest to łatwe zadanie, gdy nie ma się klucza ;)

W każdym razie w kopercie znalazła się szminka z kolekcji Kate. Kolor, który dostałam to 10, czyli czerwień.

Pierwsze wrażenia? Szminka jest dobrze napigmentowana, dobrze się rozprowadza i bardzo ładnie pachnie-budyniem ;)  W dodatku kolor jest baaardzo żywy.
 Tutaj trochę kiepskie światło :(
 Mam nadzieję, że widać tu choć trochę tą żywą czerwień ;) Chociaż wyszła tu raczej na bardziej stonowaną.



Póki co nie mam pojęcia jak i gdzie będę jej używać.. nie do końca jeszcze podobam się sobie w czerwieni i innych mocnych kolorach. Nie umiem się chyba też nią super posługiwać, bo dolną wargę jakby bardziej mi widać, niż górną i jeśli pomaluję jej całą powierzchnię to wygląda to jakby sobie przy kącikach wyjechała za kontur ust :/ tak samo górna warga też nie jest idealnie symetryczna.... No nie wiem, zobaczymy jak to będzie ;)

25 komentarzy:

  1. piękna, ale to zdecydowanie nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor. Widziałam, że szminka kosztuje 15 zł w Rossmannie. Koniecznie muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor. Widziałam, że szminka w Rossmannie kosztuje 15 zł. Koniecznie muszą ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięęęęęęękny kolor! rewelacyjnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwone szminki mi się za bardzo nie podobały,ale przyznam się że ten kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważny kolor :) Dla mnie może być tylko nie na odzień a na wyjątkowe okazje

    OdpowiedzUsuń
  7. łał! Cuuuudo! Muszę w końcu kupić jakąś Katową szminkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeśli gdzieś u siebie znajdę to chyba kupię sobie jakiegoś cielaczka ;)

      Usuń
  8. Ten kolor jest świetny! Ja mam odcień 07 i też jestem niesamowicie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tą szminkę w innym odcieniu i jestem w niej totalnie zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ach ile bym dała za takie usta :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja oczekuję na przesyłkę od nich tylko, że wybrałam sobie nudziaka nr 014 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go chyba kupię ;d
      I ja w sumie nie mam wpływu na to, co będzie w paczce, sami przysyłają co jakiś czas.. nie wiadomo kiedy i nie wiadomo co znajdę w środku ;)

      Usuń
  13. Prześliczny kolor, uwielbiam takie:) Może jeszcze się zaprzyjaźnisz z tą czerwienią:) Będzie przepięknie wyglądać jak ubierzesz się na czerwono albo czarno. Z czerwienią będzie współgrać, a czarny sweter ożywi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O świetny kolor. A jeśli boisz się jeszcze takiego mocnego koloru to wklep sobie pomadkę palcem - zobaczysz, że efekt będzie super.

    OdpowiedzUsuń
  15. great color!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam :)) I bardzo się cieszę! W weekend ją przetestuje :) Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor wspaniały. Może pokazałabyś ją kiedyś w kompozycji z makijażem oczu

      Usuń
    2. Pomyślę, chociaż u mnie lepiej wyglądają raczej nudziaki ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.