O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 4 stycznia 2012

swatche: catrice infinite matt i jeszcze raz kobo

Tak, tak, znów nowy zakup ;) Tym razem padło na podkład z catrice infinite matt w kolorze 010 light beige.
 Skład:

Swatche:
 
I w porównaniu z innymi podkładami:
1. revlon photoready 001 ivory
2.catrice infinite matt 010 light baige
3. revlon colorstay 150 buff.
Tu wydaje się dość ciemny i identyczny jak revlon cs, ale myślę, że w małych ilościach wcale nie jest za ciemny.
 I jeszcze raz pokażę Wam w lepszym świetle swatche cienia kobo, który ostatnio kupiłam 208-BRONZE.

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszelkiego rodzaju brązowe cienie !!! Ten jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tym podkładem. A brązowy cień jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny cień :) A ja nadal nie mam swojego ideału jeśli chodzi o podkład, spróbuję może Revlonu w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten podkład, jak wykończę te, których używam, chyba się na niego zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o dzięki za porównanie, czy jak go nałożysz to ciemnieje? bo ja szukam coś żółtego ale jasnego jak 110ivory CS

    OdpowiedzUsuń
  6. cien kobo jest swietny ;) a zastanawiam się w najbliższym czasie nad zakupem teo catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cień jest piękny :) Ty maniaczko podkładów, cieni i wszelkiego rodzaju kosmetyków :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cień z KOBO ma bardzo ładny kolor :) Jestem ciekawa jak spisze się ten podkład!

    OdpowiedzUsuń
  9. może napiszesz coś więcej na temat tego fluidu? jestem bardzo ciekawa twojego zdania : ) kolorek jest dość jasny, także może byłby dla mnie dobry

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak potestuję to dam znać :)
    Na pewno nie jest to bardzo jasny podkład, ale jeśli komuś pasuje revlon cs 150 buff to też będzie.
    Dzisiaj użyłam go dopiero pierwszy raz i nie ściemniał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cień z Kobo jest śliczny. Podkład jeśli nie będzie się utleniał, myślę, że może być całkiem niezły, zawsze możesz go rozjaśnić tym z Oriflame;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobno wycofują ten Infite Matt a szkoda, bo fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nareszcie osoba, która ma taką samą karnację jak ja! :) Obawiam się jednak, że ten podkład byłby dla mnie ciut za ciemny :( (używam colorstay 110)ale chyba skuszę się na gosh'a :) Ale mimo wszystko fajnie, że jest osoba która wyszukuje jasne podkłady na rynku :)
    W wolnej chwili zapraszam Cię do mnie - razem z koleżanką założyłam nowego bloga, który będzie o kosmetykach i babskich sprawach ;) Nie wykluczone, że pojawią się jasne podkłady! :)

    Pozdrawiam i zapraszam http://ale-babki.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie 110 byłby za różowy :( Co do jasnych podkładów to mam jeszcze tutaj parę propozycji: http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2011/06/zestaw-dla-bladziochow.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Woah! I'm really loving the template/theme of this site. It's
    simple, yet effective. A lot of times it's challenging to get that "perfect balance" between superb usability and appearance. I must say that you've done a superb job with this.
    Also, the blog loads extremely quick for me on Chrome.
    Outstanding Blog!

    Also visit my blog post ... advokati Beograd

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.