O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 24 stycznia 2012

TAG: łowczyni

Hej, witam po krótkiej przerwie ;) Miałam małe zamieszanie związane ze studniówką i rozsyłaniem zdjęć (byłam tam jako fotograf), ale na dniach mam nadzieję, że pojawią się jakieś nowe notki ;)

W każdym razie dziś odpowiadam na TAG. Wiem, że pokazuję Wam moje zakupy na bieżąco, ale zawsze to jakaś okazja do napisania notki. Zostałam otagowana przez koleżankę z bloga: http://karminoweusta.blogspot.com, dziękuję ;* 

ZASADY:
  • wklej banner na swojego bloga
  • napisz, kto cię zaprosił do zabawy
  • zaproś kolejne blogerki
  • pokaż, co ostatnio "złowiłaś" w sklepie (ciuchy lub kosmetyki) 
A więc moje ostatnie zakupy to :
1.Pomadki z rimmela
 2.Baza pod makijaż z AA
 3.Żel do mycia twarzy z Lirene
 4. Baza pod cienie z hean

Taguję wszystkie z Was, niech na TAGa odpowie każdy, kto ma ochotę ;)

4 komentarze:

  1. chętnie zrobię ten tag na swoim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa, jak się spisuje baza pod makijaż:) Bo ten przymiotnik "matująca" bardzo mnie zainteresował:)

    Praca fotografa ma tę zaletę, że przynajmniej jest się na małej liczbie zdjęć:P Ja nie lubię zdjęć na imprezach, bo jak się bawi, to coś się poprzesuwa, coś rozmaże i potem na każdym wyglądam jak czarownica:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie nigdy nie ma na żadnym zdjęciu ;) Ale ogólnie tak mogłabym pracować w przyszłości, na jakichś weselach, studniówkach itp ;d

      A baza powiem Ci, że w sumie nic nadzwyczajnego. Niby coś tam daje, ale równie dobrze spisuje się krem barwy siarkowa moc ;)

      Usuń
  3. Lubię bardzo ten żelik do mycia twarzy Lirene !

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.