O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 9 stycznia 2012

zakuupy

Tak, tak kolejne zakupy ;) Tym razem rzeczy niezbędne ;)

1. Lirene pielęgnacja oczyszczająca, żel nawilżający do mycia twarzy.
Skończyłam swoje 2 opakowania vichy normaderm po ponad pół roku (!), więc stwierdziłam, że teraz poużywam czegoś innego, a potem znów zamówię vichy, bo ten żel jest świetny ;)

 Skład:

2. AA efekt matujący , matująca beztłuszczowa baza pod makijaż.
Niestety mojej ulubionej silikonowej sorayi już nie produkują i musiałam wybrać coś innego :(
 Skład:
CENY:
-żel 14,89 zł
 -baza 17,25 zł

Macie jakąś ulubioną bazę pod makijaż do cery mieszanej/tłustej? Mile widziane długotrwały, płaski mat i wielogodzinne przedłużenie makijażu ;)

15 komentarzy:

  1. Ja jakaś zacofana chyba jestem :) Nie widziałam tej bazy w drogerii, ale może dlatego że jakoś specjalnie nie szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwie bazy i z Avonu daje na mojej twarzy cały dzien mat, uzywam jej rzadko, tylko jak wychodze bardzo wcześnie i mam wrócić niesamowicie późno, bo inaczej by za mocna dla mnie w działaniu była

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tej bazy, czy faktycznie matuje?


    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żel z Lirene jest całkiem przyzwoity, używam go na zmianę z moja ulubiona Delią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem ciekawa tej bazy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udane zakupy! :) łowy pierwsza klasa.
    A ja Ciebie do siebie także zapraszam na nowy blog, http://kabeblog.blox.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu, gdy użyjesz, napisz coś o bazie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo jestem ciekawa opinii o bazie. ja kiedyś używałam bazy wygładzającej z DAXa i mogę polecić;)
    obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tej bazy :) Pierwszy raz widzę coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tej bazy - na razie mam w planach tą z Catrice, ale ta z AA kusi mnie strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne produkty, obydwie firmy bardzo lubię i sobie cenię, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.