O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 25 lutego 2012

barwa siarkowa moc antybakteryjne serum specjalistyczne do stosowania miejscowego

Dziś o antybakteryjnym serum specjalistycznym do stosowania miejscowego barwy z serii siarkowa moc, czyli po prostu żelu punktowym na syfki ;d

Opakowanie produktu to stojąca tubka, którą można potem rozciąć. Mieści w sobie 50 ml produktu.
 
 Co mówi nam producent?
Serum specjalistyczne do stosowania miejscowego polecane jest dla osób w każdym wieku ze skórą o skłonnościach do przetłuszczania i trądziku. Przeznaczone do stosowania na wypryski pojawiające się na twarzy, plecach, ramionach i dekolcie. Specjalnie dobrany zestaw składników aktywnych hamuje rozwój drobnoustrojów odpowiedzialnych za powstawanie zmian trądzikowych, skutecznie wysusza wypryski, przyspiesza gojenie i zmniejsza stany zapalne.
Sposób użycia:
Stosować punktowo 1 – 2 razy dziennie na wypryski powstające na twarzy, plecach, ramionach lub dekolcie.Pozostawić do wyschnięcia.
 
 A co ja o nim myślę? 
A myślę, że nie działa... kompletnie nic nie robi. Nie wysuszał syfków, nie zapobiegał powstawaniu nowych, nie przyspieszał gojenia. Nie zrobiłby nic nawet gdybym go nakładała 10 razy dziennie co 20 min i w sumie równie dobrze mogłabym polewać twarz wodą. Także mimo, że ich krem matujący jest całkiem w porządku, a ostatnio nawet stosuję go pod makijaż, to tego wynalazku nigdy więcej nie kupię. Strata pieniędzy, czasu i nerwów....
Ceny niestety nie pamiętam, bo używałam go już dość dawno i dość długi czas męczyłam.

Skład:

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził...jaz tej serii miałam mydło (ale to dawno było), a obecnie mam krem i jestem całkiem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A już myślałam, że znalazłam coś do mojego TŻta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za fajny jest :/
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś mydło z tej firmy,ale strasznie wysuszał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem i mydło z Barwy bardzo lubię :) Na ten produkt się nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  6. hem tez mam serum...i wygląda zupełnie inaczej i dziala :/

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.