O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 11 lutego 2012

bell perfect skin

Hej ;) Problemy techniczne minęły, więc mogę coś naskrobać ;) W grudniu pokazywałam Wam prezenty urodzinowe i wiele z Was było zainteresowanych bazą pod cienie z bell perfect skin, więc dziś powiem Wam na jej temat kilka słów ;)
Opakowanie to zakręcany słoiczek. Po odkręceniu ukazuje nam się produkt o lekko fioletowym zabarwieniu, jednak bez obaw, na powiece jest niewidoczny ;) 
Baza dobrze się rozprowadza i nakłada, podejrzewam, że ma w składzie jakieś silikony, bo jest miła w dotyku (? nie umiem tego inaczej opisać). Wszystkie cienie trzymają się na niej cały dzień, od rana do wieczora, nawet zakończonego wysiłkiem fizycznym. Wyjątkiem jest tu kameleon,ale jego nijak nie umiem zmusić, żeby nie zbierał się w załamaniu... Poza tym. jeśli szukacie mocnego podbicia kolorów cieni to nie tutaj, może zrobi to, ale minimalnie..

Generalnie jestem z bazy bardzo zadowolona i na pewno kiedyś kupię ponownie ;) Nie wiem jeszcze kiedy, bo lubię testować, ale kiedyś na pewno do niej wrócę.
Niestety ani składu ani informacji o pojemności na opakowaniu nie znajdziemy.

14 komentarzy:

  1. mowisz o tym kameleonie z Catrice??Bo ja mam z Too Faced i tez za zadne skarby swiata mi sie nie utrzymuje!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dokładnie o nim. Nie wiem dlaczego, ale nie ważne czego użyję to on potrafi się zebrać w załamaniu ;( Co dziwne z innym duochromem catrice takiego problemu nie mam..

      Usuń
    2. Ja mam to samo... Na AD i UD i ELFie :/

      Usuń
  2. Nie widziałam nigdzie baz Bell, a mam u siebie w mieście szafę. Szkoda, że nie dają na opakowaniu info o składzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, że nie ma takich podstawowych info na opakowaniu. A u mnie one są w drogerii typu no name ;)

      Usuń
    2. Te informacje mogą być pod spodem tej naklejki na opakowaniu - zresztą jest strzałka, że można odkleić. Tam często umieszczają skład :)

      Usuń
  3. Skład zapewne jest pod naklejką, w prawym dolnym rogu jest strzałka :) na małych produktach często dają takie podwójne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zauważyłam tej strzałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też polubiłam się z tą bazą

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze sie,że przypadła Ci do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie nowej bazy nie szukam, ale dobrze wiedzieć, że jest OK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam bazę z hean i ją b. lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba większość baz ma w składzie silikony. Szkoda, że nie podbija nasycenia cieni, bo wtedy te słabiej napigmentowane można by "podrasować";)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.