O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 23 lutego 2012

Eyeliner wibo + bonus

 O eyelinerze z wibo wiele z Was wypowiada się bardzo dobrze... dawno dawno temu i ja postanowiłam spróbować ;) Nie będę o nim dużo mówić, a raczej pisać.
Generalnie produkt sam w sobie jest dobry: ma ładny czarny kolor, fajny aplikator, nie robi prześwitów i w miarę łatwo się nim maluje. Ja jednak nie byłam w stanie zrobić nim cienkiej kreski, (co przy opadających powiekach jest chyba najlepszym rozwiązaniem, żeby było widać, że to kreska, a nie cień nawalony na całą powiekę) a jedynie taką jak na zdjęciach poniżej, więc eyeliner powędrował do koleżanki ;)
A jaki jest bonus? Postanowiłam ostatnio pobawić się tym pudrem i generalnie zaszaleć, osiągnąć jak największą objętość....
 
... i oto co mi wyszło ;d Trzeba przyznać, że niezła szopa ;)
Swoją drogą wydaje mi się, że jeśli nałożę go przed myciem włosów, uczeszę moje kłaczki i umyję to potem mają większą objętość, niż gdybym je tylko umyła.

P.S. przypominam o rozdaniu ;) Kończy się ono już 26-stego http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2012/02/rozdanie.html

16 komentarzy:

  1. lol2 !ale włos:D!

    te eyeliner wibo mam i bardzo lubię:) nawet na twoich zdjęciach widać jaki ma piękny kolor czerni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chabrową wersję i baardzo ją lubię :) Ślicznie Ci w tej czarnej kresce, szkoda, że oddałaś liner.
    P.s. mega szopoobjętość:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę mój żelowy brąz z essence ;) A jak mnie najdzie na czerń to też dokupię sobie jakiegoś żelka ;d

      Usuń
  3. Mam ten eyeliner i bardzo go lubię ;) A włosy są extra ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego Eyelinera :D Fajne włosyy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten eyeliner - jest całkiem, całkiem. A też mam opadające powieki... w sumie każda kreska wygląda u mnie na grubą XD

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten eyeliner w wersji czarnej, jest fajny i tani.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecież ładnie Ci w tych kreskach, nie rozumiem czego się czepiasz ;) Szkoda, że oddałaś... Ale szopa :D Hehe, chyba aż sobie kupię ten puder i zrobię takiego szopa u siebie :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj może i dobrze to wygląda, ale to dlatego, że do każdego zdjęcia makijażowego podnoszę na maxa brwi do góry ;d Mam opadające powieki, więc taka grubsza kreska wyglądałaby jakbym nawaliła czarnego cienia na całą powiekę

      Usuń
  8. Uau, jaka szopa :) Ale to dobry, znak, kosmetyk działa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten eyeliner, szybko maluje się nim kreski. A Ty ładnie w nim wyglądasz, ale czytam, że podniosłaś brwi Ty Kombinatorko :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do każdego makijażu podnoszę, inaczej nie byłoby nic widać ;d

      Usuń
  10. Moja siostra ma ten puder,i mi to on nie pasuje żadnej objętości nie widzę.Chyba nie umiem go używać :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do bloga-zdecyowanie lepiej, jaśniejsze tło i od razu łatwiej się czyta. Taki puder jest dobry jak ktoś np.lubi fryzury w stylu Brigitte Bardot :) A co do eyelinera- dobry produkt jak za taką śmieszną cenę.Tylko niestety też mam opadające powieki i delikatna kreska bez ,,jaskółki" odpada.A Twoje kreski bardzo fajnie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten liner :)) Podoba mi się kreska!
    Ten puder też mam - fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.