O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 5 lutego 2012

niedzielny makijaż i relaks ;)

Hej ;) Może na początek pokaże Wam co dobrego dziś wcinam ;)
 
A na deser orzeszki.. Na pewno pójdzie w cycki ;d

W niedzielę zwykle nawet nie chce mi się zbytnio malować i wychodzę tylko z tuszem na rzęsach i podkładem.. dziś jednak miałam chwilkę, więc postanowiłam wypróbować mój nowy nabytek z catrice-cień w kolorze 400 my first copperware party. Dodałam też kreskę brązowym eyelinerem w żelu essence.
Tak prezentuje się całość:
 A tak na przybliżeniu:
 Na rzęsach mam połączenie tuszu catrice i żółtego maybelline'a ;d
 Tu troszkę ciemniej...
 A na ustach catrice 130 frozen rose.

 Powiem Wam, że efekt jaki daje cień mi się podoba ;) I wydaje mi się, że nie będzie miał tendencji do zbierania się w załamaniu, tak jak kameleon.

20 komentarzy:

  1. Mniaaaaaaaaaaaaammmmmmmm, podziel się!
    Dostałam ślinotoku... ;p

    Oj tak, niech pójdzie w cycki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tez pyszności po sesji:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, zjadłabym sobie ciacho :)) Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciaaaaaaaacho xD W ogóle nie wiedziałam, że z Ciebie taka ładna dziewczyna jest :) (jakoś wcześniej nie widziałam Twoich zdjęć)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba 2 razy się gdzieś przewinęły, dzięki ;)

      Usuń
  5. Same smakołyki , a makijaż fajny , nic nadzwyczajnego ale podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń
  6. Szarlotka! <3<3<3 Ślinka mi cieknie :D
    Śliczny makijaż, pasuje Ci ;) ładnie podkreślone oczko, wyszło tak świeżo i niewinnie ;) Fajną masz burzę włosów na głowie, moje przyklapciuchy zazdroszczą :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ciacho bardzo apetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż. Zawsze podziwiam Cię za umiejętność zrobienia takiej cieniutkiej kreski tym eyelinerem. Widzę, ze wcinasz pyszności:) Sama robiłaś ciasto?:)

    PS Zostałaś otagowana:) http://karminoweusta.blogspot.com/2012/02/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, mama zrobiła ;) Ja garów się nie tykam, chcę mieć jeszcze kuchnię ;d
      Dzięki za otagowanie ;*

      Usuń
  9. Ładny makijaż :) A z tym ciastem to narobiłaś mi smaku :} hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam orzeszki ale tylko solone. :P paprykowych nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ mi ochoty narobiłaś na orzeszki ^^

    Śliczny kształt ust :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmm... czy to szarlotka? Pyyycha!
    Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach ;))

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.