O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 29 lutego 2012

pierwsze testy nowego tuszu rimmel

Nigdy nie pisałam takich notek, jednak wiem, że wiele z Was było zainteresowanych nowym tuszem rimmela, więc postanowiłam dołączyć zdjęcia z pierwszego użycia nowego tuszu ;)

Ale na początek dodam jeszcze swatche na ustach pomadki airy fairy. Obiecałam, więc doprowadziłam usta do porządku i oto są ;) Moim zdaniem idealny kolor na dzień, na pewno będzie często w użyciu (chyba, że zaskoczy mnie jakąś niemiłą niespodzianką odnośnie właściwości).


A teraz czas na tusz ;) Poleżał on bezczynnie zaledwie 1 dzień, a potem ciekawość wygrała i musiałam go odkręcić (mimo 4 innych używanych na zmianę tuszy).
 Na pierwszy ogień poszła szczoteczka do makijażu dziennego, wydłużająca (oznaczona napisem length).
 Przyznam, że trzeba się trochę namachać, aby jakiś efekt osiągnąć i coś było widać... ale w sumie po chwili zabawy mamy coś takiego-rzęsy lekko podkreślone i wydłużone, czyli jak na dzień ok.
 Wybaczcie wytrzeszcz ;)
 Teraz szczoteczka pogrubiająca (volume). Tutaj efekt widoczny jest od razu, jednak myślę, że musi trochę 'podeschnąć' i wtedy będzie się nią nieco lepiej malowało, bo w tym momencie lekko skleiła rzęsy. Chociaż z drugiej strony tutaj tusz jest na prawym oku, które czasami gorzej mi wychodzi (jestem leworęczna). No zobaczymy, na pewno jeszcze pełna recenzja tuszu po jakimś czasie używania się pojawi.
I efekt na rzęsach:
 A tutaj nałożyłam warstwę pogrubiającą na wydłużającą i powiem, że efekt w sumie jest całkiem fajny.
 Kolejne zdjęcia poglądowe.
V-volume.
V + L-volume + length.
Jak na razie jestem całkiem pozytywnie nastawiona, zobaczymy jak będzie dalej.

16 komentarzy:

  1. haha, Twoje dwa pierwsze oczka mnie przeraziły :D efekt całkiem, całkiem :) i mnie i tak pewnie by wyszły cieńsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie dłuuuuuuuuuuuugie rzęsiska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzęsy wyglądają na posklejane :( Nie podoba mi się efekt jaki daje ten tusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie podoba się efekt.

      Usuń
    2. tak to czasem jest, że tusz musi podeschnąć ;d ale ta 1 końcówka już w tym momencie nadaje się do użytku.... w każdym razie wrócę do niego pewnie za jakiś czas.

      Usuń
  4. Efekt nie jest taki zły, ale nadal zastanawiam się, jak ta mascara działa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt średni, ale Twoje rzęsiska wooow:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten tusz i muszę zacząć testy, bo zapowiada się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt końcowy naprawde niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda całkiem nieźle. Nie próbowałam jeszcze tuszu Rimmel, może nadejdzie i na to czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie efekt tuszu ni ziębi, ni grzeje- ale za to masz długie rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.