O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 20 lutego 2012

pytanie..

Hej ;) Długo myślałam, nad tą notką i nad pytaniem.. czym mogę, czy wypada. Nie do końca znam odpowiedź na te pytania, ale mimo wszystko postanowiłam zapytać ;) Otóż moja kolekcja kosmetyków się powiększa, więc niektóre kosmetyki idą w kąt... Tak też jest z tymi. Jeśli chodzi o eyeliner to wolę jednak te w żelu, jeśli o cienie to one miały już swoje 5 minut... 
A więc pytanie brzmi: czy byłybyście zainteresowanym mini rozdaniem z tymi kosmetykami? Zaznaczam, że są używane, jednak w pełni wartościowe i według mnie bardzo fajne. Właśnie z tego powodu zastanawiałam się, czy wypada robić rozdanie, ale zdecydowałam się zapytać, bo może ktoś akurat chciałby przetestować.
 Zużycie cieni jest widoczne na zdjęciach(wybaczcie za słabą jakość w świetle lampki):

11 komentarzy:

  1. Kolorki nie moje, ale według mnie takie rozdanie jest OK :) Skoro lojalnie uprzedzasz, że kosmetyki są przetestowane, to nikt pretensji mieć nie powinien :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawił mnie szary cień a z cieni z hean nigdy nie miałam - wiec jak najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że spokojnie możesz zrobić rozdanie, uprzedziłaś więc jest fair ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie ten eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o fajniutkie, jestem ciekawa cieni Hean wiec to bylaby super okazja na przetestowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem za. Myślę, że chętnych będzie sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie masz komu ich oddać to rób, nie każdy jest taki delikutaśny :) co się maja marnować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Również sądzę, że znajdą się chętne na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.