O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 20 lutego 2012

rimmel lasting finish by Kate Moss

 Pierwszą pomadkę lasting finish by Kate dostałam od firmy rimmel. Zainteresowała mnie ona na tyle, że dokupiłam sobie jeszcze dwie, które mogłabym nosić na co dzień ;)

Podstawowe informacje:
Opakowanie: Proste, czarne z czerwonym napisem napisem 'Kate' i serduszkiem. Dość eleganckie moim zdaniem.
Pojemność: 4g (czyli dość mało niestety).
Kolory: 07, 10, 14.
Miejsce produkcji: Anglia.
Czas ważności od otwarcia: 30 miesięcy.
 Pierwsze, co mnie urzekło już przy pierwszym użyciu to zapach. Jest on piękny, budyniowy ;) Później aplikacja... ta też jest przyjemna. Pomadki dobrze się rozprowadzają, nie podkreślają suchych skórek oraz nie wysuszają ust. Pigmentacja też jest bardzo dobra, wystarczy jedna warstwa, a nawet można rozetrzeć dla delikatniejszego efektu.
Jedyne co mnie nie zachwyca to trwałość... zdecydowanie nie powala, jest dość przeciętna. Nie wiem dokładnie ile się trzyma, bo nie patrzę w ciągu dnia w lustro, w każdym razie ok paru godzin (3-4).
 Swatche (po jednym pociągnięciu!) :
 
I wygląd na ustach:
10.
Na pierwszym zdjęciu nałożona jest na lipstain z essence.
 Tutaj solo:
 
14:
 07:
Macie którąś z tych pomadek? Lubicie? ;>

24 komentarze:

  1. nie mam, ale ładne kolory ma i wydaje się mieć ciekawą konsystencję więc może się skuszę kiedyś na jakąś;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie one są piękne! Wszystkie mi się podobają! Tę czerwień to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wielką ochotę na czerwony kolor,nie mam czerwonej pomadki a ta jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 14 jest najlepsza <333

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nr 14 boska!!! mmm cudnie wygląda! i nr 7 też zachęcający :D

    A co byś powiedziała na tag? :) http://miliczarnykot.blogspot.com/2012/02/nasze-ulubione-seriale.html

    OdpowiedzUsuń
  6. 14 i 7 chętnie bym przygarnęła, bo czerwienie mam już 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz takie boskie usta! :)

    nie mam żadnej z nich... mamie kupiłam 07 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 7 :) bardzo lubię szminki rimmel

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 10, ale 14 kusi :) Jakie zmiany na blogu! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcialam sie skusic na czerwona,ale nie jakos sie nie zdecydowalam,teraz zaluje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy kolorek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam 14, ale jakoś aż tak bardzo jej nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwień jest boska:) Przekonałaś się już do czerwieni?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo ;d na pewno nie na co dzień, mam chyba jednak za delikatną urodę ;p

      Usuń
  14. 14 i 7 jest świetna! Takie dzienniaczki-nudziaczki.
    Ciekawe jak ta kolekcja się ma do zwykłej kolekcji lasting finish ze względu na trwałość.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.