O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 12 lutego 2012

Spóźniony TAG: nigdy nie wychodzę z domu bez...

Dzisiaj odpowiadam na TAG: nigdy nie wychodzę z domu bez.. Zostałam otagowana przez Karminowe Usta, dziękuję ;*

Zasady:
  • Podaj 5 produktów kosmetycznych łącznie z nazwą firmy, które stosujesz, wychodząc z domu, takie must have na wyjście (możesz dołączyć zdjęcie).
  • Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją, kto cię otagował.
  • Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.
 
1. Podkład/bb cream
Mam parę rzeczy do ukrycia, więc podkład musi być. Korektor mogę sobie odpuścić i nie zawsze go używam, ale podkład za każdym razem ląduje na mojej buzi. W zależności od humoru i potrzeb wybieram sobie któryś z posiadanych... Nie przestraszcie się ilością, większość z podkładów które posiadam są albo na wykończeniu i coś mi nie idzie ich zerowanie albo mniej więcej do połowy zużyte ;d
 2. Puder
Z uwagi na moją mieszaną cerę muszę używać pudru matującego. W ostateczności w miesiącach letnich jestem w stanie wyjść tylko z rimmelem na twarzy, bo jest dość kryjący ;)
 3. Perfumy
Lubię wszystko co pachnie. Ostatnio namiętnie używam essence vampire's love, nawet kupiłam sobie jedną buteleczkę na zapas ;) Ubolewam także nad tym, że avril black star zostało mi może na 1-2 użycia..
 4. Tusz do rzęs
Nie wyjdę z domu bez umalowanych rzęs (chyba, że mówimy tu o przysłowiowym wynoszeniu śmieci). Mogę zrezygnować z cieni, ale tusz musi być. Moje rzęsy są jasne i bez tuszu wyglądam na niewyspaną, jakbym dopiero wstała z łóżka i w dodatku dość 'rozmytą', bez wyrazu ;d
 5. Produkty do ust
Szczególnie zimą nie omijam tego kroku. W zależności od makijażu oczu wybieram błyszczyk, pomadkę, liptint, lipstain lub bezbarwny balsam. 
Tutaj ilość już lekko przeraża, najwięcej w kosmetyczce mam właśnie produktów do ust i cieni do powiek.

Zdaję sobie sprawę, że TAG był już dość dawno i większość, jak nie wszystkie dziewczyny na niego odpowiedziały, więc jeśli uchował się jeszcze ktoś, kto TAGa nie zrobił to zapraszam do zabawy ;)

7 komentarzy:

  1. Zrobisz sobie jakas fote w Wake Me Up? ;) Jaki masz odcien? Przymierzam sie do niego, ale skoro juz masz i moglabys sie wypowiedziec... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie użyłam go może 2x, więc za dużo nie powiem :( Mam odcień najjaśniejszy 100 ivory, w sumie wpada nawet w pomarańcz, ale do mnie jakoś się dopasowuje, tutaj są swatche: http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2012/01/paaaczki.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam te perfumy avril. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam C-THRU! Też zastanawiam się nad tym rimellem

    OdpowiedzUsuń
  5. C-THRU ma boskie zapachy:) Też mam najwięcej cieni do powiek i produktów do ust:) Zawsze jak zobaczę ciekawy odcień, to muszę go mieć, choćbym już miała 12 fioletów;P Ale ja dostrzegam różnicę między nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej .. u mnie wygląda to podobnie ;) a tak wgl to jaki jest ten wake me up .?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, na razie nie chcę się wypowiadać, bo zbyt mało razy go testowałam ;) Ale generalnie całkiem ok póki co.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.