O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 19 lutego 2012

tapeta na niedzielę i prezent walentynkowy

Tak tak, moi kochani, tynk musi być, nawet w niedzielę ;) A tak na poważnie to po prostu w niedzielę rano mam więcej czasu, niż w tygodniu, więc czasem mam ochotę coś zmalować.

 Tym razem postanowiłam połączyć siły dwóch zapewne znanym Wam cieniom z catrice o numerach 410 C'mon Chameleon! (czyli popularny kameleon) oraz 400 my first copperware party. Swatche tych cieni możecie zobaczyć TU oraz TU.
Na całą powiekę dałam 400, w kąciku i załamaniu jest 410. Zwykły, prosty, ale mi się podoba ;)

 I z bliska:

A teraz czas na prezent walentynkowy od.. mamy ;) Tak, tak, w moim życiu uczuciowym nic się nie zmieniło ;) W każdym razie dostałam perfumy eternity Calvina Kleina.

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż :)
    A perfumy kiedyś chyba niuchałam - świetne :>

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna tapeta :] a perfumy... kontrowersyjny zapach, mam i czasami nawet lubie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Co do perfum to w sumie jeszcze za bardzo nie mam do nich wyrobionej opinii ;d

      Usuń
  3. piękny makijaż, taki w moim typie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak pachna perfumki :)

    P.S. Zostałaś otagowana na moim blogu :) Oczywiście nie musisz brać udziału w zabawie ale chętnie przeczytałabym bez czego nie wychodzisz z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż :) lubię na codzień właśnie takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż, jestem ciekawa zapachu perfum. ;)

    PS. Wróciłam do blogowania po nieobecności. W wolnej chwili zapraszam do siebie.:)

    Pozdrawiam, Natallie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta tapeta:)
    masz przecudne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie czaję się na te perfumy... To jest zapach, który identyfikowałam od jakiegoś czasu, zapach mojego dzieciństwa;) Jak kupię lustrzankę, to zobaczę, ile pieniędzy mi zostanie i wtedy kupię te perfumy:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.