O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 14 lutego 2012

Walentynki? jakie walentynki?

Nie było u mnie ani walentynkowego makijażu ani walentynkowych porad, czy pomysłów na randkę.. Nie mam swojego drugiej połówki, więc to święto mnie nie dotyczy, a i tak jestem zdania, że miłość należy okazywać cały rok, a kwiatki można kobiecie dać bez okazji, będzie jej bardzo miło ;)

W każdym razie jestem w połowie ciężkiego tygodnia pod względem nauki.. Tragedii może nie ma, ale wyśpię się pewnie dopiero w sobotę.A co poza tym? a zakupy ;) Wybrałam się do natury i innej drogerii w celu zakupienia paru drobiazgów.
Pierwszy to puder essence mattifying compact powder. Mój obecny (dokładnie ten sam) powoli się kończy, a że więcej od pudru matującego poza jasnym kolorem i w miarę dobrym matem nie wymagam to jest to moje 3 albo 4 opakowanie. Kolor to 07.
 Wkurzyłam się tylko, bo dopiero w domu zobaczyłam, że był macany :/ Na pierwszym zdjęciu kolory specjalnie zmodyfikowane, żeby to uchwycić..
 Druga rzecz to lakier catrice ultimate nudes. W większości razy maluję pazurki na ciemny fiolet, lubię ten kontrast z jasną skórą, ale czasem chcę też położyć cielisty lakier.. Ewentualnie zrobić sobie na nim panterkowy wzór ;) Kolor, który wybrałam to 020 cotton candy at eiffel tower.
 Ostatnia rzecz to eveline sos dla kruchych i łamliwych paznokci, multiwitaminowa odżywka z wapniem i kolagenem. Widziałam, że odżywki tej firmy są chwalone, generalnie chciałam wziąć polecaną diamentową albo 8w1, ale nie było, więc wzięłam tą. Wydaje mi się jednak, że skoro inne są takie dobre to i ta nie powinna odstawać od reszty ;)
 
Skład:
Na razie będę ją stosować wg zaleceń producenta, czyli codziennie po 1 warstwie, po 3 dniach zmywam i znów od początku. Pierwszą warstwę nałożyłam już dziś i efekt wizualny jaki daje to lekki połysk ;) Co do działania wypowiem się pewnie za jakieś 2 tyg albo dłużej, bo na pewno będę ją stosować jeszcze jako bazę pod lakiery kolorowe.

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się kolor tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie kupiłam odżywkę Eveline 8w1, zobaczymy jak z nią będzie ;)
    Też kupiłam jakiś czas temu lakier Catrice z serii Nude 030 i nie mogę się trochę przyzwyczaić do tego pędzelka ;)
    Odnośnie "wypalcowanych" kosmetyków. Jeśli nie są zapakowane w folię, to ja zazwyczaj biorę jakieś z tyłu półki, żeby nie było potem takich niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej jak te z tyłu też są obmacane :)

      Usuń
  3. odżywki eveline są spoko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny lakier...a z tymi macanymi kosmetykami w naturze to naprawdę przesada;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :( Chciałam wziąć też fioletowy eyeliner w żelu, ale na 2 opakowania 2 były z paluchami w środku :/

      Usuń
  5. Odżywkę i lakier wpisałam na listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj w przyszłości znać co o nich myślisz ;)

      Usuń
  6. Lakier jest śliczny mam na niego już długo ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor lakieru nude jest przepiękny!! Kocham takie! Mam nadzieje że na paznokciach równie pięknie się prezentuje jak w buteleczce!
    Jeśli lubisz kosmetyki Sleek MakeUP, zapraszam do mnie na rozdanie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj potem znać jak się spisze odżywka :) Lakier ma piękny kolor! A tego pudru niestety nie polubiłam i wyrzuciłam w połowie opakowania :/

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.