O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 2 lutego 2012

zakupy!

 Przy okazji wypadu na miasto zajrzałam również do drogerii ;) Jeszcze trochę i zacznę mieć z powodu tych wizyt takie samo poczucie winy, jak osoba na diecie wcinająca ciastko ;d

A co kryje tajemnicza reklamówka z natury? ;>

 1. cień catrice 400 my first copperware party. Kameleona już mam, więc zachciało mi się też drugiego duochroma (duochromu?) z oferty tej firmy. Jest to brąz mieniący się delikatnie na fiolet. Podobno jest odpowiednikiem cienia satin taupe z MACa.
Zdjęć cienia będzie dużo, żeby Was trochę pokusić ;)
 Swatche. Wyżej jest grubsza warstwa, niżej bardzo roztarta, która jak widać daje nam bardzo ładny złoty brąz:
 Miałam kupić tylko cień, jednak okazało się, że przy zakupie dwóch produktów catrice dostaniemy gratis, więc postanowiłam wziąć coś jeszcze...
Takim sposobem do mojej listy zakupów dołączyła kredka catrice kohl kajal.
 To co mnie zainteresowało to napis na naklejce "kredka do oczu z gąbeczką".. Tylko gdzie ta gąbeczka?
 Kolor, który wybrałam to 100 Name it as you like!
 Swatche:
 Jako gratis dostałam tusz do rzęs catrice sensitive eyes natural touch volume mascara w kolorze 010 black. Jego pojemność to 9 ml.
 Szczoteczka wydaje się być całkiem przyjazna...
 I ostatnie co wzięłam to balsamy do ust laura conti crazy lip balm cola i wild lemon.
 Colę już rozpakowałam i powiem, że zapach jest świetny i całkiem fajny produkt się szykuje, a przynajmniej tak myślę po 1 użyciu ;)
 Opisy i składy balsamów:

Ceny:
1.Kredka catrice 7,99 zł
2. cień catrice 11,99 zł
3. Balsamy do ust 2,99 zł/sztuka, ale były na promocji.

W sumie wyszło mi 25,96 zł, więc w sumie nie tak źle.. ;)

23 komentarze:

  1. Ten cień jest świetny, mam w planach od dawna go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cien szalenie mi sie podoba ;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, cudeńka i smakowitości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetnie wygląda ten cień! Muszę się na niego zaczaić! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj szkoda że nie ma gąbeczki :D a ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7,99 zł, na samym dole posta są przecież ceny ;)

      Usuń
  6. Ten cień jest rewelacyjny! :) Jak tylko wszedł do Drogerii Natura, to od razu poleciałam po niego i nie żałuję :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie :) lubię cienie z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przekonałaś mnie, zwłaszcza, że kocham brązy.
    jutro wycieczka do natury :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten brąz jest śliczny. Kredka też przypadła mi do gustu, nie jest to typowa ciężka czerń. Nadaje się na co dzień. Takie szczoteczki lubię u tuszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny ten cień, nie mam jeszcze żadnego z catrice ;) pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. natura to moja ulubiona drogeria :D a cien ktory kupilas swietnie pasowalby do mojej nowej sukienki, chyab sie skusze :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę spojrzeć na ten cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez Ciebie teraz muszę mieć ten dzień! Dzięki za cynk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpierw zostałam skuszona na 'Kameleona', a teraz 'My first copperware party' :) musi być mój, uwielbiam efekt 'duo' w cieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie blogi to pewnie nie miałabym teraz połowy rzeczy, które mam ;d Co one robią z ludźmi.. ;)

      Usuń
  15. Ładny kolorek tego cienia :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.