O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 1 marca 2012

ciekawe wyszukiwania



Najciekawsze tagi, które znalazłam w statystykach. W niektórych chodzi o literówkę, inne są trochę bardziej zakręcone. Miłej lektury ;)

  1. chochlik w zaproszeniu
  2. eveline kulki pod oczy – opinie
  3. kosmetyczka na Majorce
  4. blogspot na szpilkach
  5. essence opinii kosmetyka
  6. maska chochlika
  7. eveline opakowania
  8. jak sie pisze pedzel
  9. co mam zrobić żeby nie świecić cię nawet po pudrze ?
  10. dsc02895.jpg
  11. kosmetyczka na pędzelki
  12. soczewki kocie
  13. błyszczyk rimmel bardzo gruby
  14. nivea kosmetyczka
  15. czy paletki z kobo pasują do cieni
  16. revlon po
  17. pomaluj chochlika g
  18. perfumy oriflame z brokatem
  19. puder transparentny twarz
  20. kosmetyczka kilka słów
  21. chochlik do kupienia
  22. biedronka makijaż
  23. jak wygląda chochlik
  24. kosmetyczka na błyszczyk
  25. akcja+chochliki
  26. pomaluj chochlika
  27. podk%c5%82ady+w+bialej+plastikowej+tubce
  28. emma watson without bra
  29. czy krem niwea zawiera wodę
  30. pedzel hakuro okropny
  31. rozdajemy za darmo błyszczyki pomadki
  32. puder do twarzy bella
  33. revlon ivory jaki to odcien?
  34. jak włożyć soczewki
  35. dermacol wytrzyma noc
  36. jestem okularnicą
  37. ciemny makijaz na godzien
  38. puder na bladą twarz
  39. ogórek
  40. co kupić kosmetyczce
  41. pomalowane rzęsy
  42. eyeliner dla opadającej powieki
  43. chochliki do kupienia
  44. soczewka ktora strona wkładać
  45. jak makijaż
  46. usta jokera
  47. usta jokers
  48. revlon colorstay 150 jest jasny
  49. jak pomalować się kredką na dole
  50. jakieś plany w piątek 13-go?
  51. teczowka
  52. chłodny brąz
  53. ogorek i limonka na zmarszczki
  54. jak używać revlon
  55. baza pod cienie opadające powieki
  56. makijaż elfów
  57. soczewka na palcu
  58. puder dla klauna
  59. rimmel wake me up za otrzymałam ze strony
  60. kreska środek kartki
  61. cien catrisse chameleon 410 recenzja
  62. oh hi biedronki
  63. ładnie pomalowane rzęsy
  64. czym pomalowac poda
  65. 3 kreski pod oczami
  66. okularnice tez są fajne
  67. mleczko w tubce cena
  68. najtanszy puchaty pedzel do rozcierania
  69. postacie z kwejk
  70. chochlika kornwalijskiego według zasad opisywania MS
  71. prezent kwejk.pl
  72. bardzo fajne makijaże
  73. jak można namalować chochlika
  74. fioletowe włosy kwejk
  75. co to jest peeling myjący wygładzający?
  76. 23 pazdiernik kwejk
  77. magiczne zwierzęta
  78. pod oczy efekty
  79. biedronka logo
  80. obijanie się
  81. kupić 100 zł
  82. odkrycie kosmetyczne luty 2012 

16 komentarzy:

  1. Aż się roi od chochlików :D. Rozwaliła mnie Emma Watson bez biustonosza, puder dla klauna i soczewki kocie. Też mam kilka kwiatków w wyszukiwaniach

    OdpowiedzUsuń
  2. 81. Za ile sprzedajesz 100 zł? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 120 ;d A tak serio to nie wiem o co chodziło autorowi i jakim cudem trafił przez to hasło na mój blog ;)

      Usuń
  3. "jak sie pisze pedzel" i "oh hi biedronki"
    świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Emma bije chyba wszystko ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :D
    Ja sobie zapisuję takie teksty i również stworzę z nimi osobny post :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wydało się; masz na blogu Emmę Watson bez stanika :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śmieszne są te wyszukiwania :D jak to się robi? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. statystyka --> źródła ruchu sieciowego, na samym dole ;)

      Usuń
  8. emma watson without bra - padłam xD hahahha
    kreska środek kartki - wtf ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. O ile życie robi się przyjemniejsze, jak sobie człowiek humor czymś takim poprawi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. doobre wyszukania, wiesz ja startuje od zera nie mam pojecia o znakach zasadach nic:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez nie mialam pojecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tego :)

    ''pomaluj chochlika'' - dobre :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie już zostało usunięte , przepraszam za nerwy moja wina bo nie przeczytałam skąd zdjęcie pochodzi.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.