O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 22 marca 2012

dzienniaki

Hej, hej ;) Dzisiaj 2 dzienniaki ;) 
Wczoraj przyszła do mnie paczka, więc pewnie jutro też pojawią się jakieś zdjęcia ;) Swoją drogą poczta leci sobie w kulki, teraz paczki odebrać mogę dopiero następnego dnia po zostawieniu awizo... masakra.


4 komentarze:

  1. Śliczny makijaż :)
    A co do poczty to się zgadzam.. lecą sobie w kulki ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie delikatne makijaże na kimś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie baaardzo zdenerwowali, bo na priorytet czekam już 4 dzień. :/
    Makijaż ładny. :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.