O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 3 marca 2012

eveline sos odżywka do paznokci, maseczka perfecta

Skuszona przez inne blogerki sama postanowiłam kupić jedną z odżywek do paznokci eveline. Wybrałam wersję sos, do kruchych i łamliwych paznokci.
Opakowanie i pędzelek jest typowe dla lakierów do paznokci, tu nie trzeba się rozwodzić. Zapach także podobny do innych. Jeśli chodzi o kwestię wizualną to odżywka nie daje koloru, a jedynie połysk.

Czy odżywka mi pomogła? Hmmm... generalnie nie zrobiła nic nadzwyczajnego. Paznokcie wydają się rzeczywiście trochę twardsze (głównie o to mi chodziło), ale nadal na tyle elastyczne, że mogę je zgiąć (nie wiem czy wiecie o co chodzi?). Poza tym daje ładny błysk na pazurkach i mimo, że nie zabezpieczałam skórek to nie zrobiła im krzywdy. Stosuję ją regularnie, codziennie od 14.02, czyli od dnia zakupu. Używam jej razem z mamą, więc zużyłam już ponad połowę.
 Skład:
Jedyne, co mnie zmartwiło to to, że na paznokciach pojawiło mi się coś takiego... nie wiem skąd się wzięło i dlaczego oraz co to jest, ale podejrzewam niestety tą odżywkę :( W każdym razie myślę, że wypróbuję jeszcze jakąś wersję (diamentową albo 8w1).

Poza tym muszę Wam powiedzieć, że ta maseczka głęboko nawilżająca z perfecty jest bardzo fajna ;) Ładnie nawilżyła moją skórę i nie podrażniła jej, więc wielki plus.
 
I jeszcze jeden gratis ;) Wiedziałyście, że na euro jest specjalna edycja tic taców? ;d

P.S. wiem, że muszę ogłosić wyniki rozdania... ale jakoś zupełnie nie chce mi się za to zabrać :( Postaram się jutro/w poniedziałek.

29 komentarzy:

  1. Co do tych śladów pod paznokciami, to tutaj http://zoia23.blogspot.com/2012/03/odzywka-eveline-8-in-1-problem.html też o nich czytałam. Nie wiem, co o tym myśleć.
    Bola Cie palce/paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym momencie nie, chociaż na 1 dzień musiałam przerwać stosowanie.. Nie wiem, może kładłam za grubą warstwę

      Usuń
    2. Ja tymi informacjami o dziwnych paskach pod paznokciem się przeraziłam i nie kupię jej. Choć chciałam

      Usuń
  2. Używałam odżywki Eveline 8w1 i byłam zadowolona :)
    Racja, dość dziwne te plamki... Może dziewczyny coś podpowiedzą, bo odżywka jest dość popularna.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam 2 odżywki eveline i bardzo je lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam najpierw tej ok miesiąc a potem przeszłam na diamentową i używam jej już ze 3 miesiące.Tylko, że używam jej jako bazy pod kolorowe lakiery czyli kładę 1 warstwę.Nic mi się z paznokciami nie dzieje.Skórki są co prawda lekko przesuszone ale ujdzie.
    Słyszałam, że te odzywki bardzo wysuszają paznokcie i ogólnie są dość agresywne.Dlatego za każdym razem jak zmywam paznokcie czyli co 2-3 dni nakładam na paznokcie, skórki mieszankę oliwki z oliwek, olejku rycynowego i kapsułek a+e.Może dlatego paznokcie mi się tak dobrze trzymają.Spróbuj może pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  5. tej odżywki z Eveline nie miałam, ale polecam Ci 8w1 potrafi zdziałać cuda :) używam jej już tydzień i różnica jest widoczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że odżywka może zrobić taką krzywdę paznokciom. o.O
    Ja mam wersję diamentową i na razie nic takiego nie zauważyłam. Uff. To wygląda dość niepokojąco, jakby jakieś krwiaki pod paznokciami się tworzyły. Na Twoim miejscu napisałabym do producenta o uzyskanie odpowiedzi.
    Moje paznokcie są naprawdę mocne i twarde.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wiedziałam :( Ale nie wiem, może to po prostu jakaś chwilowa reakcja, póki co nie odstawiłam odżywki i obserwuję..

      Usuń
  7. używałam tej odżywki i nic się nie działo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miewam takie rzeczy na paznokciach, gdy powstanie miniwylew pod paznokciem np. po uderzeniu. Tylko że u Ciebie to nie wygląda na prześwitującą skórę i pęknięte naczynka, ale na to, że takie dziwadło wykwitło Ci na samej płytce, na jej wierzchniej części.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja szczerze polecam 8in1 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz co mysle ze to dobrze ze mozesz tak zginac paznokcie bo wlasnie o to chodzi ze po tej odzywce one beda elastyczne, nie kruche, no i wazne ze nawet po wygieciu nie lamia sie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ona zawsze mogła zginać paznokcie, były bardzo elastyczne a chciała żeby były twardsze a nie hmm jakby gumowe :)
      Ja akurat chciałabym mieć elastyczne paznokcie :)
      Dziwne te plamki

      Usuń
  11. Ja nie używałam żadnej tej odżywki,sama jestem ciekawa od czego masz takie ciemne plam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam tę odżywkę 8 w 1. Tylko byłam głupia, bo raz nałożyłam TRZY warstwy od razu. Masakra! Co za ból. Palce i paznokcie okropnie mnie bolały. Zmyłam po kilku godzinach, bo tak bolało. Mocne jest to diabelstwo, więc nie dziwią mnie te ślady...

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie niestety ta maseczka uczuliła :( jedyny kosmetyk, który mnie uczulił (poza olejkiem pomarańczowym do kąpieli), po którym wystąpiła u mnie reakcja alergiczna. co dziwne, migdałowa z tej samej serii nie robiła mi większej krzywdy. a próbowałaś antybakteryjnej maseczki gruszkowej z Perfecty? jak dla mnie jest świetna, chyba najlepsza z tych "jednorazowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam, zużyłam kilka saszetek i tubkę i całkiem ok była, ale strasznie ciężko się zmywała :(

      Usuń
  14. obecnie leci mi tydzień z odżywką 8w1 i zauważyłam, ze paznokcie mnie bolą tak samoistnie, ale po jakims czasie to przestaje. chwilę po nałożeniu również skórki jakby pieką ( a uważam żeby ich nawet nie dotykac odzywką także dziwne) i zastanawiam sie co to moze byc podobnych sladów nie mam.. poki co..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie bolały na początku.. pewnie dlatego, że odżywka jest bardzo mocna i agresywna.

      Usuń
  15. Mam Eveline 8w1, która pomogła moim paznokciom niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 8w1 mogę z czystym sumieniem polecić, u mnie sprawdza się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  17. i jak? zeszły te plamki z paznokci? Bo ja wlaśnie od kilku dni stosuje tą odżywkę i mam takie same objawy. Nie wiem co teraz z tym zrobić. Czy plamki zejdą samoistnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zeszły. Najlepiej odstaw odżywkę ;)

      Usuń
  18. kurcze.. bo jestem bardzo zadowolona z tej odzywki. Paznokcie mialam zawsze strasznie słabe i rozdwajające a teraz przez dosłownie tydzień poprawiły się, jak nie moje;) tylko te ślady.. próbowałaś jeszcze później stosować tą odzywke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam i paznokcie mnie już potem nie bolały i plamki też się nie pojawiły.. z tym, że używałam jej krótko właśnie z obawy przed nimi. Moim zdaniem nie ma co ryzykować, ale zrobisz jak uważasz ;)

      Usuń
  19. Te plamki to wina odżywki . używam 8 w 1 i mam to samo a do tego strasznie boli mnie płytka paznokcia ...

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie to samo bola strasznie paznokcie po tym i tez mi sie pojawily takie czerwone kreseczki. Odstawiam ta odzywke, wole smarowac paznokcie podgrzana oliwa z oliwem;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym nie radziła używać tej odżywki ... można się nabawić grzybicy paznokci .
    http://kolorowypieprz.blogspot.com/2013/01/odzywka-do-paznokci-eveline-8w1-analiza.html
    na tym blog znajduje się analiza składu odżywki.
    no cóż... składniki mówią same za siebie ...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.