O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 16 marca 2012

Kolejny raz w kosmetyczce ;)

Hej ;) Postanowiłam ponownie zamówić sobie korektor z NYXa HD photogenic concealer. Bardzo dobrze spisuje się do ukrywania niespodzianek na twarzy i w dodatku kolor jest jasny. Ten, który posiadam to CW01 porcelene.

Skład:

Swoją drogą macie może pomysł jak wydobyć resztki korektora z dna opakowania? Aplikator nie sięga tak daleko, a jednak chciałabym wykorzystać produkt do końca ;)

17 komentarzy:

  1. Skąd zamawiasz kosmetyki NYXa? Bo strasznie ciężko je dostać. Och i nowy korektor. Kocham korektory. Na razie mój MACzek mi wystarcza, ale te z NYXa też mnie nęcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze opakowanie odkupiłam od jednej z wizażanek, to zamówiłam z allegro ;) Zobaczyłam aukcję z innym korektorem i w dodatku ciemniejszym, więc zapytałam, czy byłaby możliwość sprowadzenia akurat tego koloru i jak widać udało się ;)

      Usuń
  2. nie tylko z korektorami mam problem z wykonczeniem ... :( niemyślą o nas przy produkcji nic, a nic

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być ciekawy :)

    Mam do ciebie prośbę :)

    Jak zrobić żeby pod postem wyświetlały się You might also like ??

    Nie mogę tego nigdzie znaleść :(Byłam bym bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że tutaj trzeba co nie co wypełnić: http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget ;)

      Usuń
  4. Podoba mi się, że jest bardzo jasny, byłby fajny pod oczy.
    A resztki może spróbuj wydobyć cienkim pędzelkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jasnego korektora jeszcze nie widziałam :)

    Jeżeli ma taką końcówkę jak w błyszczyku to wyciągnij ten plastikowy koreczek, wtedy aplikator wejdzie głębiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ma taki błyszczykowy aplikator z gąbeczką na końcu ;) Na pewno spróbuję ;)

      Usuń
  6. Naprawdę jasny korektor i ma dość fajny skład, no może poza gliceryną, która mnie zapycha.
    Jeśli chcesz wydobyć resztki, to ustaw go do góry nogami na noc, wtedy resztki ściekną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie o to chodzi, że nie ścieka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. spróbuj patyczkiem do ucha, ja tak wyciągam pozostałości ze wszystkich moich korektorów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeżeli ma takie gumowe coś przy wylocie, to wyjęcie go powinno pomóc - aplikator sięgnie głębiej ;) robiłam tak z eyelinerem, już chciałam go wyrzucić ale usunęłam to gumowe i starczyło mi linera na ponad miesiąc codziennych grubych kresek :D
    chyba będę na niego polować na allegro, przyda mi się *normalny* korektor niebędący Dermacolem, który już dawno temu powinnam była wyrzucić

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, nie miałaś też czasami NYX-owego korektora w słoiczku? któraś z wizażowych bladolicych go miała ale nie pamiętam, czy Ty czy kto inny, a zastanawiam się, który ewentualnie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie miałam ;) Ale generalnie koleżanka ma zielony i podobno średni..

      Usuń
  11. zdecydowałam się na ten w słoiczku i bardzo go lubię :) nie kryje tak dobrze jak Dermacol, ale zupełnie wystarczająco nawet na moje wielkie, mhrrocznie fioletowe sińce pod oczami, i jest sporo trwalszy od Dermacolu :) często jest tak, że te "kolorowe" jak np. zielony są zupełnie inne niż w tradycyjnych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.