O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 11 marca 2012

MIYO:lakier do paznokci

Hej ;) Jak Wam minął weekend? Straszne jest to, jak szybko się one kończą, a jak długo ciągnie się tydzień.

Dawno nie było na blogu notki o lakierach do paznokci, więc dzisiaj pokażę Wam jeden z MIYO. Powiem Wam, że jestem z niego bardzo zadowolona. Ma ładny kolor, do pokrycia paznokcia wystarczy jedna warstwa, pędzelkiem bardzo wygodnie i szybko się operuje. Pojemność to 7 ml, mi w zupełności wystarczy. Na pazurkach lakier trzyma się całkiem dobrze (4-5 dni).
Kolory chyba nie są oznakowane żadnymi numerami/nazwami (albo jestem ślepa).

Przyznam, że ani nie umiem ani nie lubię robić zdjęć lakierom na paznokciach...

Tutaj swatche w świetle sztucznym:
 A tutaj światło dzienne:

8 komentarzy:

  1. U mnie niestety nie można upolować tych lakierów.
    Kolor nie mój, ale brzydki nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier całkiem fajny w sumie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny kolor, mam podobny z Essence, ale jest bardzo nietrwały, szybko odpryskuje, najczęściej tego samego dnia i długo zasycha, przez co rzadko go nakładam. Nie lubię, jak lakier nie ma numeru, bo potem ciężko kupić taki sam. Nigdy nie widziałam nic tej firmy na żywo, ale czytałam wiele pozytywnych opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładny, ale raczej jesienno- zimowy. Ja już przerzucam się na ciepłe, jasne kolory i pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam w planach cienie MIYO. :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.