O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 13 marca 2012

nowości: pharmaceris i rimmel

W mojej kosmetyczce pojawiły się dziś 2 nowe rzeczy ;) Pierwszą z nich, czyli fluid matujący pharmaceris, mogę przetestować dzięki uprzejmości Oli (;*). Kolor, który posiadam to 01 ivory. Dla Oli był za jasny, dla mnie jeszcze nie wiem, aczkolwiek dopuszczam możliwość, że będzie za ciemny..
 Swatche:
 Drugi produkt to rimmel match perfection cream gel foundation, czyli podkład w żelu. Chodził za mną dłuuuugi czas i w końcu się zdecydowałam.
Podkładu jest 18 ml za cenę 29,90 zł, czyli wcale nie mało.. Kolor mam oczywiście najjaśniejszy 100 ivory.
Jedyne co mogę teraz powiedzieć to to, że podkład wtopił się po roztarciu w rękę i ma świetny zapach-jeśli go lubicie to podkład rimmela wake me up pachnie dokładnie tak samo ;)

Swoją drogą wiem, że możecie mieć już dość postów o tym podkładzie, ja sama jak widziałam wysyp jego zdjęć na blogach miałam dość.. Wybaczcie.
 Jak pewnie wiecie, po odkręceniu ukazuje się nam plastikowe zabezpieczenie.
 A tak to wszystko wygląda w środku:
 Jak widać plastikowa zakrętka jest i będzie cała upaćkana..
 I swatche. Podkład wydaje się dość ciemny, ale o dziwo po roztarciu wtopił się w rękę ;o

14 komentarzy:

  1. mam Pharmaceris i lubię go,
    a jak najpierw z wypaćkanej nakrętki zużyjesz podkład i nałożysz to znowu się ubrudzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale jakoś nie wierzę, że będzie idealnie czyta i biała jak koszulki w reklamie wizira ;d

      Usuń
  2. czekam na recenzje podkładów, szczególnie jeśli chodzi o jasny odcień bo szukam czegoś w zastępstwie CS 150 ;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor bardzo podobny do CSa 150 ma catrice ;p http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2012/03/catrice-infinite-matt-makijaz-nowosc.html

      Usuń
  3. Mam ochotę na ten podkład Pharmaceris, teraz właśnie kończę 2 opakowanie tego podkładu Rimmel w żelu i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak u Ciebie sprawdzi się rimmel.

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym wypróbować ten pharmaceris, ale boję się, bo kiedyś miałam tonik i krem z tej firmy i mnie uczuliły, więc raczej nie zaryzykuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ten Rimmel strasznie interesował, ale okazał się za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten podkład Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi oba wydawały się dosyć ciemne, jestem ciekawa, jak sprawdzą się u Ciebie. Może to kwestia nadmiernie wydzielanego sebum powoduje ciemnienie niemalże wszystkiego za co się wezmę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podkład z Rimmel,fajny jest ale czasami mi ciemnienie na buzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ten fluid z Pharmacerisu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje,że Ci podpasuje ten podkład z Pharmaceris i że nie będzie za ciemny dla Ciebie :*
    No i ten z Rimmela też :):)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.