O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 17 marca 2012

Post na życzenie: swatche porównawcze (revlon i pharmaceris)

Dzisiaj, tak jak w tytule, notka na życzenie ;) Wstawiam swatche porównawcze revlona colorstay'a 150 buff i pharmaceris podkładu matującego 01 ivory.

5 komentarzy:

  1. A moglabys je rozetrzec jeszcze bardziej? :D
    Ja kiedys mialam Pharmaceris i wyglądałam w nim jak corka mlynarza, ale w Revlonie juz nie, byl nawet troche za ciemny. Na zdjeciu wyglada to na odwrot :D Eh z wyborem podkladu, to zawsze jest kupa 'zabawy'...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na żywo pharmaceris też jest ciemniejszy ;) Nie wiem, może miałaś inną wersję, np kryjącą ?

      Usuń
    2. A faktycznie, to kryjacy byl - nie doczytalam. W kazdym razie on byl bialy jak dla mnie.

      Usuń
  2. Dziękuje za zdjęcia :) ale widze że moje marzenia o w miare kryjącym podkładzie jaśniejszym od rewlona i żółtym się nie spełnia... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pharmaceris jest dla mnie zbyt ciemny i to niezależnie od wersji, a kusił mnie, ponieważ w internecie czytałam wiele opinii, ze mega jasny...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.