O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 16 marca 2012

Pytanie dnia :D

Słuchajcie, mam do Was pytanie ;) Co mogę zrobić w sytuacji, gdy wyświetla mi się taki komunikat? "
Ups! Nie masz już miejsca. Używasz 100% swojej przestrzeni dyskowej na zdjęcia o wielkości 1 GB. Kup więcej przestrzeni dyskowej.
Zdjęcia są przechowywane na Twoim koncie usługi Picasa Web Albums i zajmują miejsce w Twojej darmowej przestrzeni dyskowej na zdjęcia o wielkości 1 GB. Dokupiona przestrzeń jest współużytkowana przez różne usługi Google i jest doliczana do darmowej przestrzeni.".

Nie mogę dodać nowych zdjęć, a starych nie chciałabym tracić (oczywiście niektóre usunęłam z albumu, ale to nic nie dało), a już na pewno nie dokupować miejsca ;d

7 komentarzy:

  1. Hmmm... Po prostu wyczerpałaś miejsce na Picasie ;). Masz kilka rozwiązań! Wybierz jedno (lub zamiennie :D) z nich:

    1. Wrzucaj zdjęcia na imageshack.us i dodawaj poprzez podawanie linków url w opcji dodawania zdjęć na Bloggerze (mam nadzieję, że wiesz o co chodzi, bo dość skomplikowanie to wyjaśniłam :D).

    2. Załóż nowe konto na Google i tam wrzucaj swoje foty i postępuj dalej tak samo, jak w przypadku pierwszym.

    A na przyszłość pamiętaj by w miarę możliwości zmniejszać wielkość swoich zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, myślałam, że uniknę wrzucania z linków i da się coś z tym zrobić :( Ale nic, dzięki za pomoc ;*

      Usuń
  2. Da się zrobić!
    http://zusska.blogspot.com/2012/02/bell-dobre-bo-polskie-photobucket.html
    to jest moje rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak miałam, dlatego zdjęcia zaczęłam ładować na imageshack i dopiero stamtąd na bloga... Ten limit chyba odnawia się co kilka miesięcy, teraz normalnie mogę dodawać zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grozi mi to samo, jak o tym napisałaś to zaczęłam myśleć o swojej głupocie (wgrywam duuuuużo za duużo), dzięki ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że wystarczy po prostu zmniejszać pliki ;) Mi się nie chciało, wolałam, żeby się wgrywały pół godziny.. i mam teraz efekt ;d

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.